• lillaj

ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2

Är det då ni ska "repetera" vigseln också eller? Sånt känns bra att göra för när vi var på konserten i torsdags gick vi runt lite i kyrkan efteråt och det är nog nyttigt att känna av lite. Hur går det med musik? Ska ni ha solist?

Waersta skrev 2008-05-26 20:28:51 följande:
    Prästen ringde idag. Vi ska träffa honom två veckor innan vigseln. Blir nog jättebra!
  • lillaj

lägger till er på listan, uppdaterar snart!

• lillaj

Fru Hennerdal: Ni verkar ju få tur med vädret!!!

• lillaj

Hoppas ni får en underbar bröllopsdag!!
    Fru Hennerdal skrev 2008-05-30 23:17:54 följande:

Tack alla!Sååå nervöst!Jag mår nästan illa...
  • lillaj

Våra vänner som gifte sig för ett par veckor sen lånade en "vanlig" bil som någon i familjen hade bara för att inte köra sin egna bil och bilen hade några vännre dekorerat lite bröllopsrelaterat!

Waersta skrev 2008-06-02 08:29:16 följande:
    Åh, shit.. vad gör man.. ber en kompis kör i vilken bil som helst.. beställ en taxi eller nåt.
  • lillaj

I går var det 1 juni, alltså dagen för OSA till vårt bröllop och vi har fått svar från duktigt många (nästan alla) men det är så klart ett par stycken som inte svarat ännu vilket stör mig, speciellt med tanke på att vi träffade dem på stan i lördags utan att dem sa något om bröllopet, vi hann inte fråga eftersom dem hade bråttom. Vi ger dem lite tid till men sen får vi väl ta och ringa runt även om det bär emot.

Idag har jag börjat arbeta igen efter ett års föräldraledighet. Det kändes riktigt skönt men lite konstigt att inte få vara hemma med sonen men samtidigt kanonmysigt för sambon att få vara hemma!!!

• lillaj

Nu är det massor med bröllop framöver!! Fatta hur många bra tips vi som gifter oss lite senare kommer få

lillan31: Hur känns det för dig? Läget under kontroll eller kaos? Såg nu att du inte är med på listan.. Vart gifter ni er? Var ska ni ha festen?

lillan31 skrev 2008-06-03 11:40:59 följande:
    My god, på lördag är det dags!!! var har tiden tagit vägen???!
  • lillaj

Vad roligt

Waersta skrev 2008-06-04 07:34:16 följande:
    Igår fick jag hem tärnklänningarna. Superfina! Ena tärnan hann pröva sin, den är lite för stor, men det är ju lättare att sy in än ut så det borde gå bra.
  • lillaj

Japp, överförda till bröllopskontot på studs

Waersta skrev 2008-06-04 08:08:57 följande:
    Har ni fått skattepengarna? Jag tog ut nästan allt och har lagt i kuvert och skrivit på vad de ska gå till.
Svar på tråden ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2