• MyStyle

Camebridgekuren - tråd 10

Jag funderar på att äta grillad kyckling och sallad ikväll...
    Faaan oxå, sambon vill grilla. Han sa: Men du kan väl äta kyckling och sallad...
    Åååhhh det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det. Ska, ska inte... Hjäääälp!!!!

• MyStyle

Hejsvejs,

Nu är det två veckor kvar tills vi ska vara gäster på bröllop. Jag var sååå duktig förra veckan och hade mindre än 2 kg kvar tills paus. Men så skulle jag ha mens och suget blev för stort
    Men omstarten har varit, och nu har jag 2,5 kg kvar tills jag kan hålla paus (då jag måste prova klänningen och se om jag kan fortsätta gå ner i vikt innan bröllopet ) och den gränsen vill jag gärna nå innan min svågers bröllop om 2 veckor...

• MyStyle

AKA79- Man brukar blöda mer när man satt in spiral. Det kan säkert leda till järnbrist, som du sa, så det är därför du är trött. Kolla med din barnmorska. Men man kan ju köpa såna tabletter på apoteket, tror de har nåt som man kan kolla om man har järnbrist med oxå.
    Det var så längesen jag satte in min spiral så jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag mådde

Fjärde dagen igen I morse stod vågen på 66,7kg, det innebär 1,7 kg kvar till paus och klänningsprovning
    Beroendes på hur klänningen sitter så ska jag eventuellt gå ner 5 kg till innan bröllopet. Så får jag ta resten sen. Men gud, det var längesen jag vägde 60kg, hoppas nu bara att jag klarar det
    Det har varit stilla här inne ett tag nu. Hur går det tjejer?

• MyStyle

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 13:14:22 följande:

Alltså jag vill verkligen hitta min motivation igen och hänga här m er...jag klarar knappt av någon diet nu när det är grilltider. Alla underbara dofter i luften. Och våren, den gör mig VRÅLHUNGRIG!
    Vet precis hur du känner. Har samma känsla, älskar grillkvällar
    Men jag tänkte om jag hinner gå ner det mesta nu innan Juni iaf... Då kan jag ju ändå vara med på de flesta grillkvällarna
    Men shit va jobbigt det är...
  • MyStyle

Mica o Krille- Så fina ni var Jättevackert.

Valborgshelgen gick inte alls bra för mig
    Men tog nya tag i måndags. Ska på bröllop på lördag så då blir det mat igen. Sen får jag nog försöka köra nån vecka till.
    Ska lämna in klänningen för uppläggning i slutet på denna månaden, så efter det kan jag inte gå ner mycket mer. Får istället försöka fokusera på att hålla vikten, sen gå ner resten efter bröllopet...
    Har köpt gåstavar, så syrran och jag brukar vara ute och gå mellan 45-60 minuter. Har redan märkt skillnad på byxor, kan faktiskt köpa en storlek mindre i byxor, rätt kul!

• MyStyle

Nya tag igen...
    Gick ner till det dära delmålet jag hade, men gick upp igen så faaaaannn alltså!!!!!!
    Men nu har jag kommit över det och nu har jag två veckor på mig, för sen ska jag åka in med klänningen och få den upplagd och förhoppningsvis insydd...
    Så nu har jag precis varit ute och gått med stavar i 45 min.

Anja- att läsa dina inlägg är som att läsa om mig själv...
    För övrigt tycker jag att din klänning är supersnygg!!! Och du är såååå vacker i den, det är inget fel på dina armar! Men som sagt jag vet hur du känner, har själv problem med mina armar. Har haft tunga jobb i flera år och byggt upp muskler som jag inte jobbar med längre, sen är ju inte generna så snälla heller
    Men om du vill ha ett tips, stavgång, jag vet ser skitlöjligt ut, och jag skulle själv aldrig köpt såna om det inte vore för att jag fick prova svägerskans...
    Sen finns det en övning som är som armhävning, bara det att du sätter ihop händerna så de formar ett hjärta, jag lovar det, det känns
    Bara mina tips.

Som sagt dessa två veckorna ska gå åt till träning och cambridge. Men det är så typiskt för varenda gång jag bestämmer mig så händer det något på helgerna...

• MyStyle

Var ute en sväng till nu innan ikväll vet inte riktigt hur länge men det kan väl ha varit en 40-45 min.
    Nu är jag dock ruskigt hungrig.... Jäklar jag hatar kvällarna, varenda kväll är jag såååå nära att käka nåt gott. Men nä, icke, jag har för sjutton bara 12 dagar kvar!!!
    Iaf än sålänge...

• MyStyle

Vad roligt att det går så bra för alla

Tredje dagen idag, imorse gick jag med stavarna med syrran. Går en runda på 5-6 km, Det tog först en timme, sen tog det mellan 45-60 min, sen 45min men idag tog det bara 40min. Men gud alltså, det var nära att jag inte kom i mål. Tur syrran kan HLR
    Har mått lite illa idag, men skam den som ger sig
    De senaste gångerna jag startat om har jag mått illa tredje dagen. Helskumt...

• MyStyle

Shit vad tufft det är just nu...
    Ska grilla med ett par kompisar ikväll, jag vet inte om jag klarar det
    Men om jag inte äter idag (ska nämligen äta på lördag), så ska jag bara gå i 11 dagar till, sen ska jag som sagt in med klänningen....

PEPPA MIG PLEASE!!!!

• MyStyle

Anja- Inte riktigt den peppningen jag ville ha Men de e OK, många gånger är det just det man behöver höra. Att: Det är Ok att äta ikväll...

Iaf jag lyckades hålla mig från maten, gjorde mig en shake samtidigt istället, men ojojoj, vad nära det var
    Imorgon kväll ska jag däremot äta lite och dricka lite vin (planerat sen länge), hoppas jag inte går upp FÖR många kg på det. Just nu är min våg som en jojo, om jag äter en dag osv, och det är mitt eget fel. Vad som värre är, mitt humör, särskilt mot min sambo (den stackarn)...

Jaja, nu ska jag gå en sväng. Tudelu!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10