Här är en som börjar tappa sugen helt och hållet...
Så här har den senaste tiden sett ut; stod stilla i fyra dagar (mens), gick ner 0,8 kg, gick UPP 0,2 och sen dess har jag stått stilla *suck*
Jag kommer att äta mat lör-mån för det är planerat sen länge. Trodde ju att ja skulle vara färdig vid det laget. Sen från tis kör jag de sista påsarna jag har kvar, sen får jag se...
Man får ju ingen pepp från omgivningen heller. Träffade en massa släktingar häromdagen som jag inte sett på ett bra tag. Jag sa till min moster så fin hon blivit (hon har gått ner ca 20 kg) hon sa till syrran så fin hon blivit (gått ner 16kg). Men INGEN sa nåt till mig (gått ner 15kg sen start). Jag blev riktigt ledsen. Min sambo försökte trösta mig med att säga att han ser det iaf.
Jag försökte säga till min kusin (som ska vara min tärna) att klänningen jag köpte för 1½ månad sen, blivit lite stor (tubklänning, kasade ner). Men då bara hon visa mig miniglipan på hennes klänning (uppe vid armhålan dessutom) och berättade att hon fått dra åt axelbanden!!!
Jag pratade med en kompis i telefon, hon sa: Då väger du samma sak som jag nu. Jag sa: Nja, inte riktigt nåt kilo fattas.
Hon sa: Jaja, men jag är ju längre än dig. Tack och lov!
Min svärmor sa till min syrra att hon blivit fin, men inte ett ljud till mig.
Ursäkta för mitt långa, tråkiga inlägg. Var bara tvungen att skriva av mig...