NU har jag det riktigt jobbigt! Är inne på dag 41 med Cambridge, har i princip gått på ren kur hela tiden med undantag från 7 utspridda dagar på kombinerad kur. Nu i midsommarhelgen kunde jag inte hålla mig borta från mat och lite vin, har dock hållt mig undan godis och sånt men ätit räkor, grillad mat och druckit lite vin. Känns inte alls bra idag.... Visade +0,9 kg på vågen idag så det är inte katastrof men det känns så bortkastat... Suck.... definitivt en motivationssvacka idag...
Har idag 44 dagar kvar på Cambridge och kör ren kur från och med idag! Ska verkligen försöka hålla mig till det nu och inte blanda in nåt kombinerat, det blir bara jobbigt....
Appropå träning så träffade jag min sköterska i torsdags. Hon blev lite "arg" på mig för att jag tränade så mycket och bara gick på 3 pulverpåsar om dagen! Enligt henne ska jag äta 4 påsar om dagen och bara ta en lugn promenad, alltså ingen power-walk. Det kan vara därför jag varit så hungrig och knappt gått ner något....kroppen vill inte ge ifrån sig något när den får så lite energi och dessutom tränar. För mig låter det fel, men jag får väl lita på dem?! Jag ska testa detta i en vecka nu och se hur kroppen reagerar. Vad tror ni? Har ni någon teori?