Presenter till gästerna
Ger alla sina gäster en present? Ibland när jag läser på forumet känns det så, men är det verkligen så?
Och vad ger ni?
Tips på billiga saker att ge bort önskas!
Ger alla sina gäster en present? Ibland när jag läser på forumet känns det så, men är det verkligen så?
Och vad ger ni?
Tips på billiga saker att ge bort önskas!
En liten ask med non-stop godis, som även får fungera som placeringskort...
simmepinne - vi bor i kanada och bestaller dem fran en lokal vendor. men man kan bestalla dem online oxo, tror att de kan skeppa till sverige: www.beau-coup.com/custom_fortune_cookies.htm
Kanada Hjärta Sverige
Tack för länken ändå, det var en himla kul idé tycker jag men jag kommer nog inte att beställa. Tack i alla fall.
Puffar lite för fler tips!
vi kommer inte o ge några presenter.
allt är ju redan så dyrt och det är ju våran dag, så varför ska man ge presenter till gästerna egentligen?
vi har gjort inbjudningskort med ett foto på oss som dom kan spara som minne ifrån vårat bröllop :)
och kommer det ca 100 gäster blir det för dyrt att ge 100 presenter :) hehe
Vi kommer ge herrarna en cigarr och damerna får ett par örhängen med en odlad sötvattenspärla, dessa ligger i en söt liten organzapåse som jag köpte i parti på tradera, även örhängena är köpta i parti via tradera (jag har pärlor i mina smycken och slöja så tyckte det passade bra som gåva) och ciggarerna köptes till bra pris i tyskland. Det är inga svindyra ciggarer liksom utan mest en kul grej.
Jag har precis stått och gjort kärleks-te
Har fyllt cellofanpåsar med lösviktste och karamellhjärtan.
Skrev själv etiketter och fäste ihop påsarna så..
Har beställt små favoraskar som vi sen lägger teet i...
Har kostat oss 300 till 70 personer....
Vi har boende åt alla gäster, så inne på varje rum har vi tänkt att det skalls tå en liten snygg bag med förnödenheter.
Inte riktigt klart ännu vad, men tex:
liten flaska vin eller bubbel
samarin
alvedon
plåster
juice
godis
Om det bara bor singlar på ett rum, kanske kondomer
Kanada hjarta sverige: Skitcoolt m "lyckokakor"! Funderar på att beställa även jag...Vet du om de är goda?
tjejmaffian - de brukar ofta finnas pa kina-restauranger, prova dar sa kan du smaka. de ar ganska neutrala i smaken, oftast vanilj inte for sota och inte feta, men manga stallen erbjuder en mangd olika farger, smaker etc. vi funderar pa att beatalla vanliga och sedan doppa i choklad for lite festligare smak och utseende. det basta med dem ar helt klart de personliga meddelanden du kan lamna inne i kakan.