Presenter till gästerna
Ger alla sina gäster en present? Ibland när jag läser på forumet känns det så, men är det verkligen så?
Och vad ger ni?
Tips på billiga saker att ge bort önskas!
Ger alla sina gäster en present? Ibland när jag läser på forumet känns det så, men är det verkligen så?
Och vad ger ni?
Tips på billiga saker att ge bort önskas!
Toppen idé!! Det ska vi nog göra! Tror iof inte att alla sover över men man kan ju göre det till de som stannar... Ska ni ha små gifts vid bordet också?
vi ska ha personliga M&Ms med två olika färger varav den ena färgen :våra namn och och den andra :datum med det klassiska M:et på baksidan på båda...
Men era lät verkligen roliga...så man kan alltså välja precis vad man vill ska stå i kakan? Skriver ni på svenska eller engelska?
Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-04-13 21:32:02 följande:
Men gud va fint med båten, vilket jobb! Det ÄR ju en jättefin "gift"!!!!!
jag funderar så mycket på det här med presenter, det är ju kanske roligt, men jag börjar känna att det ska vara bara för att?
det där med the var en bra idé annars....
hur gör man sånt? :D
vi kommer inte att ge något. Vi "ger" dom ju en oförglömlig kväll hoppas jag
Jag får alldeles prestationsångest när jag läser denna tråd
Men vi har inte fått något på bröllop (Mer än en underbar dag och en oförglömlig fest)....
vi far skriva 9 olika meddelanden (vad vi vill) i vara 300 kakor som vi bestaller... allt kommer vara pa engelska - detta pga min blivande ar kanadensare...
m&m var oxo nagot vi funderade over - snygt och stilrent!
hej!
vi tänkte gå våra gäster en liten godsak som present.
jag har sett hur en del chokladmakare tillverkar små praliner med initialer på som man kan ha som favors.
jag tänkte försöka mig på en budgetvariant o köpa aladdin-hjärtan o sen skriva våra initialer med smält vit choklad på.
vad tror ni?
nån som har provat?
Vi kommer inte heller att ge våra gäster några gåvor, oftast blir det så att gästerna ändå inte tar med sig det efter festen ändå. I alla fall har det varit så på de bröllop jag varit på. Då känns det tråkigt att lägga ner massa pengar och tid på det.