Palladiumring med kanalfattning?
Var har ni beställt era palladiumringar med kanalinfattade princesser? Vad har ni fått betala? Det verkar jättesvårt att hitta någon som tillverkar sådana ringar.
Var har ni beställt era palladiumringar med kanalinfattade princesser? Vad har ni fått betala? Det verkar jättesvårt att hitta någon som tillverkar sådana ringar.
Jag har varit i kontakt med Anders Fors, men tyckte att det var lite dåligt att han inte ens kunde ge något ungefärligt pris på vad ringen skulle komma att kosta. För att ge ett pris överhuvudtaget skulle det kosta 1000:- och eftersom jag inte har en aning om hur hans priser ligger, känns det mycket för att "bara kolla" ett pris om man nu inte väljer att tillverka ringen hos honom.
Tack för era svar!
Mrs Mommy: Jag var inne på juvelsalongen.se och kollade på helalliansringen, den var ju verkligen inte dålig! Men den blir nog lite för mycket för mig tyvärr...
Ingen annan som har några erfarenheter?
Jag har mailat till juvelsalongen.se nu för att höra vad det skulle kosta att tillverka en sån ring jag vill ha. Som sagt, de borde ju kunna göra en med tanke på helalliansringen på hemsidan!