• KajsaS

Karlstadbrudar!!

Mirri: Hmm hur ska jag utrrycka mig? JAg vill inte ha för "gudiga" pslamer. Den blomstertid och i denna ljuva sommartid är juh fina.

Usch det där med att titta på hus är hemskt och DYRT. Vi har lyxen att ha vårt dröm hus som jag köpte för 7år sen. Vi ska bygga ut 50kvm sen är huset perfekt med nytt kök och stort badrum.
    Lycka till ollesmamma!!

NÄ nu ska jag maila iväg festhäftettexterna till mitt dåliga samvete dvs. tryckeriet

• KajsaS

Fiafis: Åh va kul att den är fin i verkligheten. Ska å prova den v17 :-9

• KajsaS

Ollesmamma: jag funderar på att gå dit minns inte vilken tid det var.

• KajsaS

080705: Wiiieee jag blir så nervös för din skull!! Hoppas det löser sig med solisten. Står dessa psalmer som du föreslog i psalm boken? Stressa inte idag, ta´t lugnt!!

• KajsaS

stbm: jag fick en inbjudan på posten. Det var typ nåt om psalmer till vigseln å sånt. Verser osv. Vet ej tiden som sagt.

• KajsaS

Så var man möhippad!! Jäklar vilken underbar dag det blev!!

080705: Grattis!!! Vilken underbar dag det lät som ni har haft. Fick en tår i ögat när jag läste det.

Hoppas alla andra har haft en bra helg!!

• KajsaS

Snitte: DAgen började minst sagt kaotiskt. Jag visste att mannen skulle bli svensexad. SÅ kl 0910 vällde det in 12grabbar, kan säga att sonen stor ögt stod å kollade på dem. Jag var i fullfärd att packa in mig å sonen i bilen när det kommer 8 tjejer å skriker möhippaaaaaa!!!!. Som tur var var jag klädd. De satte på mig tiara och mamma hämtade lillkillen å sen bar det iväg.
    Först var vi iväg å målade på keramik, jätte kul. De gjorde nåt slags fat till oss som ajg inte få se förän på bröllopsfesten. JAg satt å målade på en snögubbe och pimlade vin kl10!!! Sen bar det iväg till stan där gick vi in i en mycket bekant lokal, Dansstudion. Där var det showdans på schemat. Vi skrattade så vi grinade åt våra stela moves Efter detta bar det iväg hem till vårt hus där alla gjorde sig iordning med dusch och sånt. Min underbara mamma hade dukat och fixat hemma hos oss och hämta massor med mat från nå¨n catering. Vi drack ännu mera vin och skumpa. Fick presenter av dem som jag fick gissa vem det var ifrån. Presenterna skulle symbolisera hur vi träffades, jag fick alla rätt. Efter detta var det masssa mys och prat innnan det ringde på klockan och in kommer en dam med en STOR resväska. Så då gick det upp för mig, sexparty!! Wihoooo vi fick se den ena dildon efter den andra. S¨å jäkla skoj, har aldrig varit på det. Så jag fick juh såklart lägga en beställning inför bröllopsnatten . Efter detta var det mera sminkning å på med dansskorna. Vi åkte ner till stan och mötte upp grabbarn på munen å sen bar det av till Blumemoonbar. Dansade tills det stängde å sen bar det hemåt med mycket ömma fötter och ett glatt humör. Efterfest hos oss och sen somnade vi gott i sängen. Det var en MYCKET lyckad dag!!

• KajsaS

Munken ska det stå att vi mötte grabbarna på

• KajsaS

GME76: Det var såååååå kul. Å kul att träffa grabbarna, många av dem jag inte sett på länge.

Svar på tråden Karlstadbrudar!!