Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Grejt!
Fint målad va, ni får sätta upp hur många tavlor ni vill .
söveränt!! :) påtal om nya lokaler så var vi jusst på husvisining.... o självklart är ju huset jätte fint, hemtrevligt o bara kanon...så nu sitter men här med världens beslutsångest! gaaah.... inflyttning 30/6...två dar efter bröllopet....hahah som man inte är totalstressad ändå... jaja vi får se hur det blir, va rätt många på visningen så de kanske blir tokdyrt...
Vart var visningen?
i skåre..... torpgatan
Jag bor i Skåre. Löv it! Såg annonsen i tidningen häromdan. Hade varit ballt om det varit Kvartsvägen för en kompis säljer sitt hus där och hade visning denna vecka.
Så huset var bra alltså?
jasså där ser man :) ja huset va jätte fint...fast kanske lite litet..... va bara tre sovrum....o vi har ju ett barn redan o planer på både ett o två till så de känns som att de kanske blir trångt fort.... ja vet inte...e skitsvårt! finns ju så många fina hus... men tycker om skåre o skulle gärna bo där...e uppväxt på hultsberg själv o e ju ett liknande område
Vi har 2 barn och 3 sovrum. Vi resonerar som så att de får väl dela ifall det ngn gång blir en tredje. Eller så bygger vi ut. Det gör sambon gärna . Sen har vi gillestuga också så det är som ett extra vardagsrum i halvkällare.
Åh, vad jag blir avundsjuk på alla er med hus och husplaner. Vi är långt ifrån nåndera Jag vill bo i hus!! Står inte ut med lägenhet.
KajsaS: Vad hade du tänkt dig för psalmer? Något alla kan eller bara fina psalmer? Sommarpsalmerna finns ju typ den blomstertid och i denna ljuva sommartid. Annars finns ju specifika vigselpsalmer men de tycker jag är ganska tråkiga. Du vet väl om att du är värdefull är fin tycker jag. Kolla i tilläggen i psalmboken. Där finns det många lite modernare låtar och i psalmer i 2000-tal, den oranga psalmboken, finns många jättefina psalmer som kärlekens tid och kärleken som aldrig svek.
Usch va tråkigt att längta efter ngt annat, Mirri.
Vart bor ni nu?