• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!!

Imorgon är det tårtprovning som gäller:) Vad duktiga ni har vart med alla era bröllopsbestyr..
    Själv sitter jag fast med att sy in mina tärnklänningar. Jag blir tokig:(

• A hjärta H

Mirri: Vi kommer inte från Sunne. Jag är inte ens från värmland men bor i karlstad sedan 8 år, min älskade blivande är från k-d.
    Gifter oss ute och har festen på hembygdsgården. Var där idag och pysslade. Slår på stort där uppe. Vi känner oss riktigt nöjda.

Blev oxå just klara med inbjudningarna;)

• GME76   080802

Japp, såå kul!

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-04-27 21:42:14 följande:

Hej tjejer!!Imorgon är det tårtprovning som gäller:) Vad duktiga ni har vart med alla era bröllopsbestyr.. Själv sitter jag fast med att sy in mina tärnklänningar. Jag blir tokig:(
  • Snitte- 5/7-2008

Ska bli jätte roligt! och GOTT med tårta

400:- var det va? och så 18.30... hos henne..

jag tar med min mor då, så vi blir 4...

A hjärta H Välkomna!

GME76: jättefin frisyr! hur har du tänkt att göra med luggen?

KajsaS: mä, är inte kantorn automatiskt bokad när det är vigsel?

Mirri: hmnn har inget bra ekologiskt vin att tipsa om tyvär... är jätte dåligt på att handla ekologiskt även om jag försöker ibland...

• Mirri

A hjärta H: Hmm, kommer inte riktigt ihåg vart hembygdsgården ligger... Är det den som ligger på Åmbeg?

Snitte: Tråkigt att tärnklänningarna inte passar! En uppmuntrings kram till dig *kram*

Hoppas ni har det jätte mysigt på tårtkursen och ät lite extra tårta åt mig

• KajsaS

Snitte: Nä, som jag fattade det hade hon INGEN koll på att hon skulle spela på en vigsel. Dock tror ajg att de har en kantor "bokad" varje helg så det får spela på oavsett vad som är bröllop, dop, begravning. JAg frågade henne om hon kunde "För kärlekens skull" då svarde hon Nej det vet jag inte vad det är för låt. Alltså, vem vet inte vad det är för låt? Jaja men det löser sig.

Nu är det bara 5 eller man kanske säger 6 dagar kvar till bröllopet och än är jag inte såååå nervös.
    Ikväll är det träff hos fotografen. Vi får hålla alla tumamr å tår för fint väder, eller iallafall inte ösregn och snöstorm.

Åh idag ska ni göra tråta, va avis jag blir. Ni får baka lite för mig oxå

Nä nu ska jag försöka jobba lite trots att huvudet är på nåt annat ställe just nu.

KRam på er!!

• Fiafis

Halloj alla brudar!

KajsaS: Å va spännande med så få dar kvar!!

Är det nån som kan tipsa om fotograf? Jag är sent ute nu kanske men tog sån lång tid att få svar från den tjejen vi hoppats på. Men hon kunde inte så nu letar vi vidare. Tipsa mig gärna!!

• KajsaS

Fiafis: Ja det är så spännande. Vi ska ha www.catharinagrahn.com/ Hon verkar bra

Pratade för en stund sen med cateringen och gjorde bort mig totalt. Var allmänt vimsig. Men sambon frå ringa nu eftersom han har alla papper på jobbet. Lät nog lite osammanhängande när cateringsnubben ringde å jag hade INGA papper framför mig.
    Gulp!! Hoppas han inte tror jag är helt knäpp

• Nightingale

Jag börjar få smått panik över att jag inte bokat hår och naglar än.

Snäääääälla hjälp mig!! Vart har ni bokat det? jag MÅSTE ta tag i det nu!

Jag vet att jag frågat om detta förut, men jag behöver verkligen någon som talar om för mig: DÄR ska du boka!

HJÄLP!!! Snart är väl allt fullbokat!

Det är det enda som är kvar och det är väl därför det går så segt för mig!

• KajsaS

Nightingale: Naglar - Beautycenter, eller vad det heter det som ligger där Knastret låg/ligger. Suzie Picant. Pyramidsol, Skönhetscenter på Bergvik. Ja det finns säkert fler.
    Frisörer: Det finns ett ENORMT utbud, men de jag har hört gott om är Soda, Aqua, Moda, Nova, Clipodrom, SJälvfallet. Ja det är bara att välja å vraka. Har du ingen "egen" frisör du brukar gå till?

Svar på tråden Karlstadbrudar!!