Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Mirri: ok, då är det nog bara jag de andra bröllopen jag varit på har vi inte suttit brevid varandra men i alla fall vid samma bord. det är inte det att jag måste sitta brevid min m2b utan det är väll mer det att hade det inte varit för att han vill gå och vill ha med mig så hade jag definitivt inte gått, så det var väll mer det att jag "offrade" mig och går med sen ska han bort på en längre resa som tyvärr är ganska farlig så jag hade ju hellre sett att bara vi 2 åkte någon stans... speciellt eftersom han har varit upptagen typ varje helg sedan början av april med träning,förberedelser etc inför resan.. så då är det väll bara jag som är tjurig
stbm: Helt ok att vara tjurig tycker jag. Och jag tycker också man kan placera par vid samma bord i alla fall. Det kommer vi göra på vårt bröllop. Särskilt om de, som vissa av de respektiven som kommer, inte känner så många andra. Jobbigt att m2b ska åka Ni får se till att hitta tid för något riktigt mysigt innan dess.
Så var man gift!! SKa knapa ihop hela dagen å lägga in den. Men just nu orkar jag inte Det var en mycket underbar dag och allt va så lyckat och trevlig.
Som sagt jag berättar mer senare i veckan!!
KajsaS - Grattis :D
Hej!
Hittade er gulliga tråd och tänkte fråga om en sak!
Ska ha 2 mysdagar i Karlstadstrakten efter vårt bröllop som kommer vara i Värmland strax utanför Karlstad.
Är på jakt efter lämpligt hotell med god mat och mysiga omgivningar, tex spa.
Pga prisläge och avstånd så är Selma Spa i Sunne ej aktuellt. Har ni andra tips?
Tack!
Det första jag kom att tänka på var Dejes alltså Dömle Herrgård, mendet är lite hotellverksamhet med golfbana men spa finns det inte.. sen är jag inte så insatt i fler.. den ligger i fina omgivningar iaf :) Min m2b har jobbat där!
Stort grattis KajsaS!! Väntar med spänning på din berättelse om er dag!!
Fortsätter med min fråga: fotograf? Vilken har ni å vet ni nån mer ni kan rekommendera? *letar fler alternativ*
Fiafis: Fotograf som jag rekommenderar: trollbyran.se
Katrin är jätteduktig!
Kan du se vilken mailadress hon har? Deras hemsida verkar inte funka på denna dumma datorn på jobbet... Vet du vad hon tar å vad man får?
KajsaS: Igen, grattis grattis grattis!!!!! Väntar ivrigt på att höra allt *såå nyfiken*
Fiafis: jga är inte på jobbet ännu så jag kan bidra med mailadressen
Katrin Moström
Fotograf, originalare & spelgalen
katrin@trollbyran.se
0735-42 58 36
Långserud: Älskar Dömle, som Pearldrop föreslog, men som sagt det är inget spa eller så... Ska fundera lite till. Hur långt bort är för långt och vilken prisklass ska det ligga i?