Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Tipptopp! Tackar :D
Ja mer kommer det säkert *L*
Pearldrop kära lillasyster
inuti Laá så är det helt i trä å som timmerstockar typiskt bonnladevind men en scen å väggfastatimmerbänkar efter väggarna. nedervåningen är det lite folketshus stuk över.
men övervåningen är skitmysig men hur det är nu i skck vt ja iten för har itne vart där sen ja va va gravid me dottra. å de finns ingen toa inne utan är utedass uppe i skogen.
helt rökförbud pga allt trä uppe m.m.
just ja ang catering så har vi ju kompisarna till min väninna lotta som leverarade kallskuret å sallad till festen ja hade här. hur de har med porlsin vet ja inte men maten va god. deras rostbiff va helt underbar.
Therii kära storasyster ;)
vad glad jag är över att du är aktiv och joinade vårt sköna gäng här i karlstadbrudar :D
La'a får vi åka å titta på nån vacker dag, det där med rökningen gör mig ingenting de vettu ;) alla får röka ute vilken lokal vi än väljer, men utedass lät ju inte så hippt kanske ;)
ja den cateringen har jag redan tänkt på att fråga dej vilka det var :) efetrsom det är vänner till lotta kanske det är aktuellt med rabatt också? ;)
Hejsan!
nu har jag bokat tårta!!! det blev konditori honey
jag känner mig jättenöjd! har beställt en provtårta till på torsdag så vi får provsmaka den
hittade också ett armband som jag ska ha... på glitter av alla ställen.... har letat ööööverallt och så finns det så nära som på glitter haha
vi2alltid: jag tog också den tidningen, bröllopstrender... fanns en del bra tips
Snitte: jag hittade mitt halsband på glitter också, av alla ställen haha!
ja, för att vara en gratistidning då fanns det en del tips :) Speciellt på lokala förmågor... fast hur de fick in Picasso i det hela tyckte jag lite lustigt :P
Är det några som gifter sig grums eller forshaga? vi bor i grums kommun nu men har bott i forshaga nämligen :)
Pearldrop: nä men grums ligger inte långt från mig :P
var bor du då?
v2alltid: Hihi! Hittade också den tidningen när jag var ute och letade klänning med min tärna. Nice med lite lokal reklam ändå... Det har man ju lite större nytta av. Erik Rynefors är ju med och gör reklam för sin nya musikfirma och han är ju ett kännt ansikte för många i vämland i alla fall.
Night: Förståligt att vilja hålla hus i släkten och ganska vanligt. Stämmer det att ett arv är ens eget och inte tillfaller äkta makar som par? Jag tänker på min barndomsgård och så som mor och far bor på nu men om de skulle gå bort och vi sedan skilja oss, hur funkar det då med gården? Gemensam eller min? Någon som vet?
Therii: Välkommen! Jag antar att du och Pearl känner varandra redan Var, när, hur blir bröllopet av?
Snitte: Men, hallå! Här trodde jag du skulle baka tårta själv Skönt att du hittat och bokat tårta i alla fall. Jag antar du provar nästa torsdag eller?
Av kvällens inlägg lär vi oss att man inte ska underskatta Glitter Kul att ni hittat smycken ni gillar! Jag kör på "something old" temat
mirri: jag skäms!! jag har inte hört talas om rynefors tidigare! är han bra....?