Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hej alla brudar. Är inne å kollar till er, hoppas ni mår bra.
Ollesmamma: Läste att du tappat lusten för bröllopet. Förstr hur du känner. är det var 3v kvar till vårt var jag så less och trött så jag satt bara å grinade och ville avblåsa allt. Men det blir bäre ska du se. Juh närmre det kommer så kommer allt falla på plats. Ta några dagar "ledigt" från bröllopet så kommer du känna dig lite bättre iallafall. Och var inte rädd för at be om hjälp!
Ska försöka lägga inte lite bilder från vårt bröllop under helgen så ni få se hur vi hade det
Hejsan!!!
kul att vi blir fler! nujädrar: ska ni gifta er i forshaga kyrka?
det ska vi
KajsaS: jaaa vi vill gääärna se bilder
visst har det blitt sommar fort men idag har det vart lite kallare tycker jag...
Idag letar jag limousiner i närheten av K-D inte till mig själv men många andra vill ha... vi ska ju åka häst och vagn ska ni andra åka nåt speciellt?
Hej hopp!
Snitte: Vad kul att ni ska gifta er i Forshaga kyrka också! Men vad tror du, hinner de klart med renoveringen!? Börjar bli lite nervös över att det kommer hänga blå presenning vid ingången :(
Ska ni åka häst å vagn? Vi har också funderat på det...kompisar till oss gjorde det förra året, himla romantiskt å fint!
Vi har tänkt åka häst och vagn!
MYSIGT!
Jag vill åka rallybil mellan kyrkan och festlokalen (1 km). Ska fråga min kompis om hon kan skjutsa oss!
Jag ska åka mamma å pappas amerikanare ;) en desoto fireflite sportsman 1956:a, den är uuurläcker! just nu står den nere för lackering, så ja hoppas de hinne rklart till nästa sommar ;)
annars vore häst å vagn mysigt men de blir lite långt, över milen till lokalen från kyrkan..
evt blir det folkets hus i slottsbron, duger de tror ni? och borvik kyrka har vi tänkt..
til lforshagas kyrka hade vi bestämt häst å vagn ;) för då skule vi haft festen i parken.. men nu ska vi ju inte gifta oss i forshaga längre så nu blir d einge me de :P vill hellre gifta mig på hemmaplan:)
Ojoj! Här diskuteras det viktigheter märker jag, sommarvädret Här kommer mitt inlägg i debatten: Soligt och vackern men kall vind på krp men sitter man i lä kan man ändå lyckas få lite färg
Vad gäller bil... är man konsig om man inte bryr sig. Tänkte åka typ toyota... Varken jag eller m2b bryr oss om bilar... alls! Så varför lägga pengar, tid och energi för att hitta något vi inte bryr oss om? Vi funderade på tåg, eller båt kanske. Häst och vagn blir för långt men fryksdalsbanan mellan lysvik och Rottneros vore kul. Vad tror ni? Svårt att passa tågtiden bara men kul att stå och vänta vid stationen iklädda kostym och brudklänning Vi åkte ju den där turen mellan varandra hur många gånger som helst i början av vårt förhållande
Skitbra ju Mirri . Är ju så det ska vara. Så vi liksom.
Det där med transport kändes lite överskattat för oss, för vi skulle från Alsterskryka in till en lokal i centrala k-d. Min underbara pappa skjutsade oss i sin stora Mercedes och det dög bara fint.
vi ska ju gifta oss på landet och ha festen i en bygdegård, så för oss känns det som att det passar så bra med häst o vagn. Dessutom har jag nog alltid drömt om det sen jag var liten :P