• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Pearldrop

ollesmamma men vad kul :D
    det är ju trots allt affektionsvärdet man värdesätter högst, men nog är väl alla lite väl.. ja.. pengar är ju alltid kul, det kommer man ju inte bort från ;)

• Snitte- 5/7-2008

hej Tjejer!

pearldrop: ringen var ju jättefin!!

ollesmamma: Skickar en massa glädjande bröllopsenergi till dig här. ~~~~~~~~ Shit vad kul med ringen!

Gme vad duktig du är som har pysslat!

Jag trodde jag hade sytt klart tärnornas klänningar men när de var här och provade ville de alla ha den liiite tightare så nu måste jag sy in dem ännu mer... *suck* sitter och rotar mailinadresser till magnus vänner också så grabbarna kan dra ihop folket till svensexan

Har beställt brudbukett och blomsterkorgar också

• nujädrar

Hej alla värmlänningar!

Tänk att jag äntligen hittat rätt i bröllopstorgets djungel! :)
    Kul att få höra hur ni planerar och vad ni har för tankar och ideér. Jag och min blivande planerar för fullt inför vårt bröllop 19 juli.

Vi har ett bekymmer nu...hoppas ni kan hjälpa oss! Vi har svårt att hitta ett band till festen, typ coverband eller kanske trubadur-duo/trio. Har ni tips på något i Värmland?

• Vi2alltid
    nujädrar skrev 2008-05-13 21:32:25 följande:
    Hej alla värmlänningar!Tänk att jag äntligen hittat rätt i bröllopstorgets djungel! :)Kul att få höra hur ni planerar och vad ni har för tankar och ideér. Jag och min blivande planerar för fullt inför vårt bröllop 19 juli.Vi har ett bekymmer nu...hoppas ni kan hjälpa oss! Vi har svårt att hitta ett band till festen, typ coverband eller kanske trubadur-duo/trio. Har ni tips på något i Värmland?
    var gifter ni er? vilken stad? jag kanske har några tips...
  • brud 20080705

Hej!vi behöver också tips på ett band eller trubadur här i Karlstad!
    Tack på förhand!

• nujädrar

Vi ska gifta oss i Forshaga...perrys har vi kollat med, de var tyvärr upptagna. ska kolla de andra tipsen! Toppen!

• nujädrar

Vi2alltid: de privata namnen du rekommenderar...jag blev lite nyfiken på de också...kan du maila mig eller "hur gör man"? :)

• Vi2alltid

apselut!
    skicka din mailadress till min inbox eller nåt, så mailar jag dig!

• Mirri

nujädrar: Välkomen hit! Har tyvärr inga band att rekomendera men önskar all lycka till!

Ollesmamma: Kul med ringen men tråkigt att tappa sugen! Finns det något vi kan hjälpa dig med? Tveka inte att fråga

Snitte: Gud så duktig du är som syr! Skulle aldrig falla mig in att ens försöka

Svar på tråden Karlstadbrudar!!