Inlägg från: Vi2alltid |Visa alla inlägg
  • Vi2alltid

Karlstadbrudar!!

Jag ska inte gifta mig i Karlstad, men jag bor här så jag kanske kan få vara med på ett hörn ändå? ;)

• Vi2alltid

GME76 080802 skrev 2008-05-04 13:14:57 följande:

Vi2alltid:Självklart ska du hänga här. Det är flera som inte ska gifta sig i Karlstad men som bor här .
    Tack va bra! :) Det är ju i Karlstad jag har köpt det mesta oxå! :) Alltid bra med tips

Apropå det här med barn verkar det vara en evig fråga! Vet inte folk att det är namnen som står på inbjudan som gäller? Och står det inte "Familjen" eller barnens namn så räknas alltså inte dem.
    Jag har varit övertydlig och pratat med alla som har barn. Och med tanke på att festen är långt ute på landet och dagen kommer bli långt, plus att det kommer drickas alkohol, så vill de flesta inte ta med barnen!

Och kompisar som vill ha med sina pojkvänner jag aldrig har träffat! Kan de inte klara sig utan dem för en dag? ;)
  • Vi2alltid

Vad för sorts fotograf vill man ha? Det finns en kille i stan som fotar väldigt snygga reportage-bilder, vi tänkte först ha honom men nu fotar en vän till oss istället.

Kolla annars www.fotosidan.se
    Där kan man söka på fotografer i värmland och spana in deras bilder

• Vi2alltid

Jag hittade en sån där gratistidning ute på stan idag... där fanns det en del annonser kring både catering och fotografer..

har ni sett den? :)

• Vi2alltid

pearldropp: nja, det var ju en del reportage och så, en del mindre bra och andra bättre, men framför allt så var det annonsörer i slutet av tidningen, och flera inom just catering och fotograf som vi har efterlyst här på tråden.
    nu glömde jag tidningen ute i bilen, men jag kan kolla lite extra i morgon och skriva ner vad jag såg!

• Vi2alltid

Snitte: jag hittade mitt halsband på glitter också, av alla ställen haha!
    ja, för att vara en gratistidning då fanns det en del tips :) Speciellt på lokala förmågor... fast hur de fick in Picasso i det hela tyckte jag lite lustigt :P

• Vi2alltid

Pearldrop: nä men grums ligger inte långt från mig :P
    var bor du då?

• Vi2alltid

mirri: jag skäms!! jag har inte hört talas om rynefors tidigare! är han bra....?

• Vi2alltid

Pearldrop: Ah! Ja det är väl typ 10 minuter från mig :P Jag kommer från Säffle, så jag åker på den där bron lite titt som tätt när jag ska "hem" och hälsa på :)

Svar på tråden Karlstadbrudar!!