• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • GME76   080802

Välkommen, Sockerbollen .

Pearldrop, det låter skitsnyggt. I like! Och det är ju inte fel om du kan få den sydd billigt och ngn som har kul ideér. Våga vägra vara en i mängden .

Igår beställde jag min ring. Så kul! Den med 2 stenar i galleriet fast silkesmatt. Och sambons mamma propsar på att få betala hans kläder oavsett vad han vill ha på sig (men det verkar vara kostym som gäller). Dom är för snälla alltså.

Ska köpa ny bil också. Imorgon får vi vår Passat såld, så nu ska jag leta upp en någorlunda fräsch VW Polo eller liknande storlek som jag kan tuta omkring i . Säg gärna till om ni har en i handväskan .

• Pearldrop

GME76, det är verkligen en bil som får plats i handväskan med :D
    jag har tänkt korta någon av de jag har i galleriet, tror jag ;) man vet ju aldrig hur det bli i slutändan! jag är ju ute i god tid :)

• GME76   080802

Ja, eller hur .

Den svarta var snygg, men kanske lite för mkt värdshussköka haha. Den röda var skitsnygg och lite mer "fin". Tycker jag alltså.

• GME76   080802

Du vet, man måste ju tänka på klimathotet .
    Nä, men en bra o billig pendlarbil men som ändå håller får Stockholmsresor då o då.

• Pearldrop

hahah värdshussköka, haha då kan jag inte ha den alltså hahah, shit.. ;) vilken koppling ;) tyckte den var fin och lite gammaldags jag ;)

Jaa, vi kör ford sierra (våra två andra bilar brakade ihop så vi köpte billigaste bilen vi fick tag i..suck.. men ja gillar den faktiskt).. såå.. de brukar ju heta "tänk på miljön - skrota en ford".. å ja. .de sätmmer nog.. men den får tuta och gå så länge! de andra kostar några tusenlappar för mkt att laga, 8000 på ena och 6000 på andra.. och första är det 24 000 kvar i lån på :P

• Nightingale

Hej tjejer, har varit lite anonym här på sistone... Mkt jobb på g. Jag har längtat efter min lilla kotte något så fruktansvärt, så nu blir det aldrig mer 4 jobbpass på samma vecka. Räcker definitivt med 1-2. Men det blir så här ibland. ALla ville att jag skulle skolas in samtidigt...

Nuuuu måste vi börja ta tag i detta med bröllop igen.. Denna vecka SKA naglar bokas och helst solist eller violinist. Att det ska vara så trögt??

Ska även börja med gästpresentationen, strunt samma att inte alla osat än, det kommer att ta tid att komma på fyndigheter om alla ändå.

SKa börja pyssla servettringar och kanske även festprogram, om jag får tummen ur och kommer iväg till lilla pappersbutiken för att shoppa papper, GME kansek kan sparka mig i baken??!!!??

• Pearldrop

Åh, gästpresentation har jag inte tänk på! oj oj, de skulle ju kunna bli hur kul som helst!! :D

• GME76   080802

GME sparkar dig gärna i arslet. Vi kan väl ta det på min lunch i veckan. Jobbar alla dar utom torsdag.

• Pearldrop

Vad jobbar ni med? Kan vara kul att veta lite mer om er ;)
    Jag läser till undersköterska i Forshaga men är klar nu i slutet av maj :) sen ska jag vara i hemtjänst i sommar ,sen får jag se. .vill gärna jobba, oavsett om det blir omsorgn, äldrevård, hemtjänst eller pers ass ;)

• GME76   080802

Jag jobbar med ekonomi, adm och en massa annat .

Svar på tråden Karlstadbrudar!!