Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Pearl: Jo, det är flera som är riktigt alternativa men det är många av oss som bara helt enkelt gör vår egen grej. Det kanske inte blir så konstiga grejer men inte särskilt mainstream heller
Det verkar vara många i tråden som inte ska köra på det traditionella, vilket jag kommer att göra.
MEN jag, VE OCH FASA ska varken ha tärna eller slöja För många här på BT är det höjden av otraditionellt
Åh jag bara skriver och babblar här inne nu på morgonen, är SÅ nervös för tatueringen idag. Orkar jag 3 tim???? Nåja, jag födde ju barn för inte så längesen, det tog 4 tim, tatuera sig lär ju inte vara värre. Det var så längesen jag gjorde det sist så jag minns inte hur det var riktigt...
Igår hämtade min sambo sin kostym! SÅ snygg var den, den såg ut såhär, men byt ut pastrongen mot en grå och kostymen mot en mörkgrå istället. Västen är dock exakt lika:
www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp
Hej!
Finns det plats för mig i ett hörn i tråden igen? Hade en liten svacka pga mycket trubbel runt om förhållandet men nu verkar vi va back on track igen...längtar fortfarande efter att få bli fru till mannen jag älskat i nio år! Får seom vi kör på samma datum som är satt eller om vi sätter ett nytt lite längre fram...
Hej på er!
Jag hoppar också in. Besökte värmlänningstråden igår men blev tipsad om denna istället. Jag och min älskade sambo ska gifta oss nästa år den 30/5! Oj, vad jag har sett fram mot denna dag, nästan liteoverkligt att det äntligen ska bli av!
Hej allihopa!
Så himla kul att vi har den här tråden, tycker jag! Känns på något sätt "tryggt och bra"!
Välkomna Smalin och eveluscious!!
Snitte: Hur får jag tag på "han med häst å vagn"...vi har ju inte bokat ännu, det vore ju bra om vi gör det..
Ja den här tråden är jättetrevlig :) Fast nu känner jag mig vilsen....ser att "gamlingarna" är kvar men även några nya!
Vi ska också ha ett helt vanligt bröllop! Kyrkan är bokad till den 19:e juni 2009, midsommarafton. Borgviks kyrka Men vi får se om vi skjuter fram bröllopet eller behåller den ursprungliga bokningen.
Jag har försökt lägga upp bilder i mitt galleri, men det funkar inte...trodde jag kunde ett och annat om datorer, men icke! Däremot gick det bra att lägga upp en bild som syns bredvid min signatur...vad gör jag för fel?!
eveluscious och smalin; välkomna hit och tillbaka!
Nu ska jag stoppa stora killen i säng lagom till Desperate Houswives.
Nu finns bild på min nya tatuering i galleriet, för dem som är intresserade! Vi pratade ju tatueringar för några inlägg sen! Jag blev väldigt nöjd, speciellt hur han lyckades väva in mina gamla kinatecken!
Och då ska jag skryta med att jag sett den live idag. Och den är skitsnygg, Nightie !!
Välkommen Smalin och välkommen tillbaka Eveluscious !
tack för välkomnandet
Ni tjejer har inga fotograftips? Har hittat några men antingen så kan de inte den dagen eller så är de snuskigt dyra. Tips?
Nightingale:
Vad snygg den är! Riktigt läcker! Åh, nu blev jag sugen på att göra en till Vart har du gjort den?