Inlägg från: eveluscious |Visa alla inlägg
  • eveluscious

Karlstadbrudar!!

Hej!

Finns det plats för mig i ett hörn i tråden igen? Hade en liten svacka pga mycket trubbel runt om förhållandet men nu verkar vi va back on track igen...längtar fortfarande efter att få bli fru till mannen jag älskat i nio år! Får seom vi kör på samma datum som är satt eller om vi sätter ett nytt lite längre fram...

• eveluscious

Ja den här tråden är jättetrevlig :) Fast nu känner jag mig vilsen....ser att "gamlingarna" är kvar men även några nya!

Vi ska också ha ett helt vanligt bröllop! Kyrkan är bokad till den 19:e juni 2009, midsommarafton. Borgviks kyrka Men vi får se om vi skjuter fram bröllopet eller behåller den ursprungliga bokningen.

• eveluscious

tack för välkomnandet

Ni tjejer har inga fotograftips? Har hittat några men antingen så kan de inte den dagen eller så är de snuskigt dyra. Tips?

Nightingale:
    Vad snygg den är! Riktigt läcker! Åh, nu blev jag sugen på att göra en till Vart har du gjort den?

• eveluscious

GME76 080802:
    Just det! Det kommer jag ihåg nu att du hade bokat Linda :) men ni har bokat av alltså!? Om man ändå kände nån som kan fota....sambon är ju en hejjare men han ska ju va med på bilderna ;)

Mirri:
    tack Alltid lika trevligt här! Blev dock lite konfunderad när jag loggade in på BT....ALLA mina favoriter var borta utom just Karlstadtråden?! Skumt...

Nightingale:
    Hmm ok....är det de som ligger på Östra Torggatan?! Jag gjorde min gamla hos Roger i Vålberg men det va ju ett X antal år sedan Vill så gärna ha en till...eller bygga på den jag har....en fjäril på högra skuldran borde väl gå att göra nåt snyggt med?!

• eveluscious

Vad kul med någon mer som valt Borgviks kyrka :) Firar ni midsommar där också? Har varit min dröm sen jag va liten att gifta mig där på midsommar... har ni hittat någon lokal? Vi har funderat på ladan och ska kolla på den men sen finns det ju två lokaler mot Long också?! Såg du var från Slottsbron...har släkt i Segmon jag :)

Pearldrop skrev 2008-05-22 15:27:09 följande:
    eveluscious ooh skjut inte fram det för mkt ;) vi har inte bokat kyrkan än och vi ska ha borgvik där i aug *ler* kul att ha dej tillbaka!!Nigh: skiiitsnygg tatuering!! :D *längtar ÄNNU mer efter min nu!*När jag ändå skriver, ni råkar inte veta någon som ha rleveransklara kattungar??? min katt behöver en kompis! helst ska det vara en hane.. och röd.. ;)
  • eveluscious

Ja Borgviks kyrka är jättefin...och den ligger sådär lantligt och vackert! :) La'a i Borgvik är det jag menader. Men den är så stoooor...och ganska dyr...enligt mig. Sen det ute vid Long....Hasselvikens badplats...där ligger den :)

Pearldrop skrev 2008-05-22 17:58:46 följande:
    eveluscious japp, vi valde den mest för vi inte har nån anknytning till nån särskild kyrka och den i borgvik är ju finast ;)det är LAA eller folkets hus vi tänkt på, folkets hus i slottsbron då ;) då har vi gångsavstånd hem med!!Long? de har jag ingen koll på ;)
  • eveluscious

2-2500:- tror jag det var. Och typ 500:- så slapp man städa. Något sånt :) Ja lokalen vid Long ligger uppe vid vägen och ner mot sjön finns en dansbana. Tydligen ganska slitet men....fint läge.

Pearldrop skrev 2008-05-22 19:17:55 följande:
    Jaså vad tar dom för ladan då? vi har varit å tittat på den utvändigt bara nämligen..aha nu vet jag vilken du menar, de finns en liten dansbana/lusthus-aktigt där med? där var vi å kikade en regning dag ;)
  • eveluscious

Åh vilken underbar dag Var på konfirmation i Grums kyrka idag och efter firandet tog vi en sväng förbi Borgvik och tog lite bilder på kyrkan...är så vackert runt omkring där att jag helt tappar andan! Spanade även in La'a och lokalen vid Hasselviken och lokalen vid Hasselviken är utesluten...usch så nergången och ovårdad...synd då den har ett outstanding läge!

• eveluscious

Vart ska ni fixa ert hår tjejer? Har börjat klippa mig på Nova på Järnvägsgatan men vet inte hur de är med frisyrer...

• eveluscious

Åsa är det jag klipper mig hos Bara varit där en gång men har aldrig varit så nöjd förut! Superduktig och lyhörd! Kommer absolut fråga om hon finns tillgänglig när det blir dags! Även sambon va där och klippte sig hos henne häromdagen!

sockerbollen skrev 2008-05-26 23:35:55 följande:
    eveluscoius: min kusin är frisör så jag har tur att hon följer med mig var vi än gifter oss. Och hon jobbar på Nova (vilket ev. gör att jag är ngt subjektiv i min bedömning) och jag tycker att hon är superduktig på uppsättningar. Hon heter Åsa och jag vet att även hennes kollegor är duktiga frisörer. Du kan ju alltid fråga och kolla av svaret och om du tycker du får den respons du önskar?mirri och nujädrar: finns det ngt mer underbart mellis än nybakade bullar och mjölk? Mums!
Svar på tråden Karlstadbrudar!!