• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Nathalienelly

Hej! Vet ngn var jag kan hyra en fin bil till transporten på bröllopet, helst typ mustang el liknande..Karlstadområdet.

• Vi2alltid

vilket ställe ska man gå in på här i karlstad för att fixa resa? nåt ställe där det är hyfsat billigt men ändå bra service (vilka krav jag har)
    nån som har erfarenhet?
    hur är det med Resia tex?

• KajsaS

Vi2alltid: JAg tycker REsia på Bergvik har jättebra service.

• Vi2alltid

Va bra! Bokade du din resa där?

KajsaS skrev 2008-05-16 11:10:03 följande:
    Vi2alltid: JAg tycker REsia på Bergvik har jättebra service.
  • Pearldrop

GME: Kari Wazz, syr hon upp hela din klänning eller gör hon ändringar? Jag skulle vilja sy upp hela.. vad går din på?

Tack för tipsen ;D

Snitte det är min sjätte tatuering så jag är varken rädd för smärtan (som är skön!) eller att jag ska ångra mig :)

• KajsaS

Vi2alltid: Vi bokar alla våra resor där, och än *peppar peppar* har inget gått fel och det har blivit några resor genom åren

• Vi2alltid

hehe det låter ju bra! :)
    ska ta en sväng dit!

KajsaS skrev 2008-05-16 15:52:34 följande:
    Vi2alltid: Vi bokar alla våra resor där, och än *peppar peppar* har inget gått fel och det har blivit några resor genom åren
  • Nightingale

Pearldrop: jag tatuerar mig på tisdag!

Vad och var och vart ska du göra den??

• Pearldrop

Nightingale: Vad kul :D :D Hos vem och vad och vart? ;)
    Jag är på wild tattoo i vålberg, hos roger :) han är gjort alla mina utom en som sid på infifity gjorde men den är jag misnöjd med! den är OJÄMN :O

för mig blir det en döskalle med banderoller ett hjärte och lite grönt bakom (nån växt typ) på banderollerna ska det stå "amor vincit omnia" = kärleken övervinner allt ;)

Nathalienelly - mitt tips är att du frågar runt på lokala bilklubbar :) www.spinningwheels.se är i slottsbron. det finns alltid nån som hyr ut eller lånar ut sin bil, tillome kör själva ;)

• Nightingale

Hos exclusive tatto i stan. Jag ska göra ett cherryblossomträd på vaden, har redan 2 kinatecken där, ska väva in dem i trädet. Men tatueringen kommer att täcka hela vaden på utsidan.

Ser mkt fram emot detta!

Svar på tråden Karlstadbrudar!!