Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hej! Vet ngn var jag kan hyra en fin bil till transporten på bröllopet, helst typ mustang el liknande..Karlstadområdet.
vilket ställe ska man gå in på här i karlstad för att fixa resa? nåt ställe där det är hyfsat billigt men ändå bra service (vilka krav jag har)
nån som har erfarenhet?
hur är det med Resia tex?
Vi2alltid: JAg tycker REsia på Bergvik har jättebra service.
Va bra! Bokade du din resa där?
GME: Kari Wazz, syr hon upp hela din klänning eller gör hon ändringar? Jag skulle vilja sy upp hela.. vad går din på?
Tack för tipsen ;D
Snitte det är min sjätte tatuering så jag är varken rädd för smärtan (som är skön!) eller att jag ska ångra mig :)
Vi2alltid: Vi bokar alla våra resor där, och än *peppar peppar* har inget gått fel och det har blivit några resor genom åren
hehe det låter ju bra! :)
ska ta en sväng dit!
Pearldrop: jag tatuerar mig på tisdag!
Vad och var och vart ska du göra den??
Nightingale: Vad kul :D :D Hos vem och vad och vart? ;)
Jag är på wild tattoo i vålberg, hos roger :) han är gjort alla mina utom en som sid på infifity gjorde men den är jag misnöjd med! den är OJÄMN :O
för mig blir det en döskalle med banderoller ett hjärte och lite grönt bakom (nån växt typ) på banderollerna ska det stå "amor vincit omnia" = kärleken övervinner allt ;)
Nathalienelly - mitt tips är att du frågar runt på lokala bilklubbar :) www.spinningwheels.se är i slottsbron. det finns alltid nån som hyr ut eller lånar ut sin bil, tillome kör själva ;)
Hos exclusive tatto i stan. Jag ska göra ett cherryblossomträd på vaden, har redan 2 kinatecken där, ska väva in dem i trädet. Men tatueringen kommer att täcka hela vaden på utsidan.
Ser mkt fram emot detta!