• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Mirri

GME: Ja, eller hur? Men jag ska se om det alls går med tågtider och allt sånt... Merresor har inte jätte många turer på lördagar under sommaren.

• brud 20080705

Hej Kajsa!Grattis till fru!
    I vilken lokal har ni haft festen?
    Hur gjorde ni med maten?
    Var bor ni i Karlstad? jag har en dotter som är född mars 2006!
    Ha det bra!
    Elena

• KajsaS

brud 20080705: Tack för grattiset!! Vi var i en privat lokal för en förening min pappa är med i. Vi hade catering från Ditt matställe och serveringspersonal därifrån oxå. Kanon bra!!
    Vi bor i villa på Norrstrand

• KajsaS

Nu har jag, bättre sent än aldrig, varit inne i Snittes galleri och kollat på era tårtor. Vilka artister ni är!! Aldrig funderat på att sadla om till konditor nån av er?? Kanon fina och säkert super mumsiga! KRam till er alla!

• Pearldrop

För mig är det väldigt enkelt valt, en amerikanare är en vardagsbil för mig så om jag ändå ska åka bil kan jag ändå åka deras desoto :) den har varit med i familjen längre än själv har ;)

nästnästa måndag tatuerar jag mig :D
    döskalle, hjärta, lite blomrankor och texten "amor vincit omnia"

• Pearldrop

Apropå.. har kanske frågat förut.. sömmerska, skräddare? de känns som det är en fråga jag frågar tusen gånger men alltid glömmer.. sry :/

• Vi2alltid

pearldrop: finns en tjej i säffle som är bra på sånt där, men jag vet inte hur mycket hon jobbar och sådär

• GME76   080802

Kari Wazz på Kvarnberget. Syr min klänning, hoppas den blir bra .

Pearldrop skrev 2008-05-15 16:44:16 följande:
    Apropå.. har kanske frågat förut.. sömmerska, skräddare? de känns som det är en fråga jag frågar tusen gånger men alltid glömmer.. sry :/
  • Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

tack kajsa: vi hade jätte kul!

nujädrar: jadu, jag har kontakt de som renoverar och de ska vara klara i slutet på maj... slutbesiktning i början på juni... jag hoppas verkligen inte att det blir något fel för då får jag spel! det vet de brudarna som har vart med i tråden ett tag, när jag pratade med prästen och han sa att det skulle vara så till slutet av juli.... bridezilla here i come lixom hehe
    vilken präst ska ni ha?

Häst och vagn är ett msåte för oss.. sååååå romantiskt! vi ska ta en massa bilder då också!

• Snitte- 5/7-2008

pearldrop: modigt med tatuering, skulle jag aaaaldrig våga eller vilja heller... jag skulle bara ångra mig nån dag efteråt...

Svar på tråden Karlstadbrudar!!