• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Pearldrop

Vi2alltid - slottsbron :) direkt efter bron där ;)

Mirri jag vet inte heller vem rynefors är? :S

Och japp, Therii är min storasyster och även granne ;)

• Vi2alltid

Pearldrop: Ah! Ja det är väl typ 10 minuter från mig :P Jag kommer från Säffle, så jag åker på den där bron lite titt som tätt när jag ska "hem" och hälsa på :)

• Pearldrop

Vi2alltid - spännande :D

Säffle är hemkst mysigt måste jag säga, stormtrivs d efå gångerna jag är där.. om de inte vore för alla våra vänner bor karlstad/forshaga/dej/molkom skulle jag flytta till säffle direkt!

• Vi2alltid

hehe, ja sen jag flyttade från säffle så tycker jag det är så himla fint där! man blir väl hemmablind förstås...
    speciellt på sommaren gillar jag...

Pearldrop skrev 2008-05-09 11:52:44 följande:
    Vi2alltid - spännande :DSäffle är hemkst mysigt måste jag säga, stormtrivs d efå gångerna jag är där.. om de inte vore för alla våra vänner bor karlstad/forshaga/dej/molkom skulle jag flytta till säffle direkt!
  • Snitte- 5/7-2008

jepp bor och gifter mig i forshaga Gme gifter sig också i forshaga

Mirri: hehe JAG vet vem rynefors är iallafall nope inte baka själv inte... har lite för höga krav för det

idag har mina tärnor vart här och vi har pysslat lite och tänkt lite ihop
    bland annant kommit fram till att vi ska fota oss i karlstad eftersom jag ändå gör håret där och sen åka till forshaga för innebilder precis vid kyrka

• Pearldrop

Jag började planerna i forshaga coh såg mig själv i dejekyrkan nämligen (forshagas är för centralt för mig) men nu blir det itne så :) vad jag vet iaf ;) inget är ju bokat, även om planerna lutar åt andra håll nu..

tårta fick jag höra igår att min m2b förväntar sig en klassisk sak med våningar, jag själv hade ställt in mig på glass eller liknande, nåt lättare iaf.. så nu får jag väl gå på tårtjakt :)

honey såg jag nån pratade om tidigare i tråden, är det bra där? och vet ni nån hemsida till nåt konditori i karlstad? :S

• Pearldrop

Ohh.. skiver igen :D

Hittade ringen jag vil ha och fick äntligen ett pris på den, var rädd att den skulle vara heeeeemskt dyr.. men inte så farligt!

www.nordstansguld.se/product_details.asp&cat2=37&id=161&sida=Schalins%20Europa%20Exklusive%20|%20Europa%20Exklusiv%20Turin%20Allians

Förresten, hur gör ni? en ring til lbruden eller en varsin?

• Snitte- 5/7-2008

NUUUUUU finns det bilder från våran tårtkurs!
    night och GME76: vill ni att jag tar bort bilderna där vi är med allihopa så säg till!

Pearldrop:
    Jepp Honey var jätte trevliga! ska ju få provsmaka tårta på torsdag, kan återkomma då om de är bra eller inte annars har du tårtpinglan i stan... det var henne vi var på kurs hos om du kikar in i mitt galleri...
    Jätte duktig tjej! Lundbergs gör mycket bra också

Forshagas kyrka blir det för oss... nu renoverar de och tidigare i tråden fick vi följa mitt nervsammanbrott när jag trodde det skulle se ut så på bröllopsdagen

• Pearldrop

www.nordstansguld.se/ Schalins - europa exklusive och sen på TULIN så är du rätt :)

Ja jag har sett att forshaga kyrkan renoverar sig ;) åker förbi där varje dag till "knipan" där jag studerar, men sista maj är jag äntligen klar undersköterska :)

Svar på tråden Karlstadbrudar!!