Karlstadbrudar!!
Hej nu har jag hittat hit igen också :)
Fått lagt alla tankar på bröllop på is ett tag då två av tre bilar pajja samma månad :(
Hej nu har jag hittat hit igen också :)
Fått lagt alla tankar på bröllop på is ett tag då två av tre bilar pajja samma månad :(
Kan ju börja hänga med direkt. Jag har haft lite svårt för en del vänner har nya pojkvänner som jag inte känner (än men b röllopet är ju om ett år så situationen kan vara annorlunda då) men jag känner mig dum och snål om jag inte låter mina vänner ta med sin respektive. Det är jättemånga som jag räknat med att få bjuda pga de är tillsammans..
Men barn kommer det absolut inte vara... man vill ju slappna av och festa! allihop!
Snitte - Det låter som en jättejobbig sits.. vi har lite av samma problem, min svägerska har psykiska funktionshinder som gör släktträffar omöjliga då hon hyser agg till mig.. Det ställer till det på varenda släktträff vi har och vi har ansträngt os sjättemycket men men.. vi får inget tillbaka..
KajsaS - Grattis :D
Det första jag kom att tänka på var Dejes alltså Dömle Herrgård, mendet är lite hotellverksamhet med golfbana men spa finns det inte.. sen är jag inte så insatt i fler.. den ligger i fina omgivningar iaf :) Min m2b har jobbat där!
Låter underbart! Är så himla sugen nu :D
Men samtidigt jättenervös, hur ska allt bli, vi har liksom bara massa idéer än så länge.. inget planerat.. och eftersom det är NÄSTA sommar vi skja gifta oss.. kan man inte boka eller spika nåt än och jag vill ha allt klart ;)
Just det ja - Desperata hemmafruar på Tv'n NU ;)
Hur är det med bloggar? Har ni någon ni skriver mer i? jag använder mig av blogg.se och heter pearldrop där med ;)
Åhh.. *rusar*
btw när jag 'ändå nsätan "spammar" (sorry!) vet ni nån bra cateringfirma i värmland? Vi ska ha bröllopet i borgvik - grums kommun.. nåt lätt som kallskuret och potatisssallad men helst ska servis och sånt ingå..
Jag kolade nyss upp capiscum på eniro.. de låter bra!
Nej vi vill inte ha i kvarnen eftersom de har alkoholrättigheter, vi vill ha vår egen alkohol.. så de finns en "LA'A" som den heter, en lada.. men de beror på hur den ser ut inuti.. vi har itne checkat läget där än..
anledning till vi vill ha catering är att vi inte vill ta reda på nån disk *ler* och det verkar helt enkelt lättast, även om man kan tjäna några kronor på att göra det själv så tror jag det kan vara skönt att släppa den biten till några andra.. min m2b är ju kock, men ändå, jag tror han vill kunna slappna av mer o de gör han nog om nåra andra har hand om det..