Karlstadbrudar!!
Jag ska inte gifta mig i Karlstad, men jag bor här så jag kanske kan få vara med på ett hörn ändå? ;)
Jag ska inte gifta mig i Karlstad, men jag bor här så jag kanske kan få vara med på ett hörn ändå? ;)
GME76 080802 skrev 2008-05-04 13:14:57 följande:
Vad för sorts fotograf vill man ha? Det finns en kille i stan som fotar väldigt snygga reportage-bilder, vi tänkte först ha honom men nu fotar en vän till oss istället.
Kolla annars www.fotosidan.se
Där kan man söka på fotografer i värmland och spana in deras bilder
Jag hittade en sån där gratistidning ute på stan idag... där fanns det en del annonser kring både catering och fotografer..
har ni sett den? :)
pearldropp: nja, det var ju en del reportage och så, en del mindre bra och andra bättre, men framför allt så var det annonsörer i slutet av tidningen, och flera inom just catering och fotograf som vi har efterlyst här på tråden.
nu glömde jag tidningen ute i bilen, men jag kan kolla lite extra i morgon och skriva ner vad jag såg!
här kommer lite från tidningen!!
Catering:
www.kilsgolfrestaurang.se
www.kilshotell.se
Fotograf:
www.fremars.se
www.fotogk.se
www.fotograf-roland.se
Nån letade efter ett bra ställe med relax?
www.bomstadbaden.se
Var det nåt mer? :P
Snitte: jag hittade mitt halsband på glitter också, av alla ställen haha!
ja, för att vara en gratistidning då fanns det en del tips :) Speciellt på lokala förmågor... fast hur de fick in Picasso i det hela tyckte jag lite lustigt :P
Pearldrop: nä men grums ligger inte långt från mig :P
var bor du då?
mirri: jag skäms!! jag har inte hört talas om rynefors tidigare! är han bra....?
Pearldrop: Ah! Ja det är väl typ 10 minuter från mig :P Jag kommer från Säffle, så jag åker på den där bron lite titt som tätt när jag ska "hem" och hälsa på :)