Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Karlstadbrudar!!

080705: GRATTIS!!!! hur har det gått!!! berätta berätta berätta!!!!

Kul att ni startat en n tråd!

GME76: läste mailen och hänger gääääärna på

Mirri: nämen nu tror jag att jag svimmar... är du med i sötlikör? hallå... det är ju jag med? :-0

sen en fruktansvärd grej......

Var på dop igår... i kyrkan som vi ska gifta oss i.... det är byggnadställningar där nu och jag frågade lite skämtsamt prästen om att det ska väl ändå vara bort när vi gifter oss...
    Nej...... svarar han! :-0 WHAT!!! vadå NEJ!! vi har ju för 17 bokat kyurkan för 2 år sen!!!!!! GRRRRRRR!!! Åh jag blev så ledsen, började böla mitt i kyrkan.... tur de flesta dopgästerna hade gått ut.... nä fy sen var jag otröstlig hela kvällen..... vad gör vi nu lixom! Himla dåligt av dem att inte ringa och berätta det liiiiiite mer innan lixom

sorry nu blev det ett gnäll inlägg men jag är så himla ledsen,,,,

• Snitte- 5/7-2008

080705: ÅH vad roligt att höra!!!! det lät som en underbar dag!!!! åh vad roligt! skönt jag behövde höra lite positivt om bröllop ett tag lovade mig själv att inte gråta sååå mycket idag för det här med kyrkan men jag är hopplös har gråtigt floder även idag....

Mirri: jepp S2 är min stämma men jag är inte ny vi är ju två rebeccor i stämman nu men jag är den gamla vilket stämma hittar man dig i då?
    Tack för de uppmuntrande orden men det GÅR verkligen inte med de där byggnadsställningarna... det finns inte på kartan lixom... nonono

• Snitte- 5/7-2008

GME76: det värsta är..... att vi hade bestämt grava först.... men sen ville jag åka häst och vagn från kyrkan till festlokalen.... så då ville jag ha kyrka och festlokal nära.... och träfotre som ligger nära grava var för litet.... så ALLT var ju planerat... *suck*

• Snitte- 5/7-2008

kajsaS: nämen ooooo!! berätta vad gjorde de? var de snälla? vad fick du göra??

fiafis: nja... det är ju just på framsida och hela vägen upp... men just det när man går ut ur kyrkan och vill ta en massa kort när folk blåser bubblor osv... har mailat de som reparerar kyrkan nu och hoppas på att få ett svar där de skyndar sig på.... men det är väl högst ossannolikt

• Snitte- 5/7-2008

Kolla vad jag fick på mailen alldeles nyss

Hej Rebecca,

Omläggningen av spåntaket på spiran vid Forshaga kyrka är färdig i god tid
    innan Ni gifter er. Jag hoppas på slutbesiktning i början på juni.

Mvh

Olle Lund

ÅH så skönt!!! shit nu kan jag sluta böla och sova ordentligt om nätterna igen

• Snitte- 5/7-2008

kajsaS: åh det låter som en riktigt lyckad hippa!!!
    Önskar att vi oxå kommer möta upp grabbarna sen men sånt får man ju inte bestämma

GME76: ja det känns jättebra nu annars hade jag bara bölat ikväll oxå haha

• Snitte- 5/7-2008

080705: kul med bilder! ni var jättefina!!! tack för mascara tips också! alltid bra!

imorrn ska vi åka och hämta min vigselring wihooo!

• Snitte- 5/7-2008

oooooja! idag har jag hämtat ringen!!! det är jättefin! ska lägga ut bild när jag kommer hem, sitter på jobbet och ugglar nu och missar den sista konserten av vispop

Vi passade på att köpa en frackskjorta till MAgnus också känner hur man checkar av saker hela tiden- Gött!

Hur går det för er andra?

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

hahaha Mirri snygga förslag till kajsaS: hihi

KjasaS: vi håller tummarna för att den dimper ner nu när som helst till zari!

MirrI: skönt att det gick bra för er! filmade någon? vill ju gärna se...

Night: åh vad skoj med ullared!!! det finns ju massor och lite till där hehe ta med stora shoppingkortet

Svar på tråden Karlstadbrudar!!