• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Pearldrop

..kom på det att den finns i mitt galleri annars :P
    kan ni se mitt galleri för övrigt? hade en fundering på de förut, ifall andra kan se det...

• GME76   080802

Pearldrop:
    Kan inte se galleriet . Vi gifter oss, eller har i a f festen i Forshaga Folkets Park (ev gifter vi oss ngn annanstans, borgerligt blir det oavsett).

Snitte:
    Kul att se korten (även om jag hatar mig själv på bild..iiihh...men för mig får dom ligga kvar ). Damn ugly tårta jag gjorde, men nästa ska vara genomtänkt och snygg haha. Och med marsipanlock.

Har klippt, sotat och glittrat bilderna till programmens framsida ikväll. Med ett obligatoriskt glas vin så blev det kanske liiite suddigt o snett ibland men äsch, vad gör det. Programmen bli skitsnygga i a f (enligt mig hehe, är ju så stolt att okreativa, ej tålmodiga jag lyckats med ngt sånt här ). Nu ska jag sova och vara en pigg o glad mamma och sambo imorrn.

• Nightingale

Inga problem med bilderna snitte, känns som att hela mitt liv redan finns på internet, så det gör inget!

Ämen GME! Har du PYSSLAT!!! Fy fy! Det har ju inte jag!

• Pearldrop

Dumt att mitt galleri inte syns, förstår inte varför dock..

Ska kika in bilderna från er tårtkurs :D

• Pearldrop

NU ska mitt bildgalleri fungera :D

OCh ni.. jättegulliga tårtor ni gjorde :D

• GME76   080802

Mmm fick ett ryck i fredags kväll. Sotade med stämpeldyna som tyvärr tar tid på sig att torka så tror du inte ungjäklarna spelade memory med korten på morgon. Man kan verkligen inte lämna någonting framme. Suck. En del ser lite smutsiga ut men det är väl en del av charmen. Jag gör ju f-n inte om dom .

Nightingale skrev 2008-05-10 07:57:34 följande:
    Inga problem med bilderna snitte, känns som att hela mitt liv redan finns på internet, så det gör inget! Ämen GME! Har du PYSSLAT!!! Fy fy! Det har ju inte jag!
  • Pearldrop

Wow nån me rän jag här och vaken :D

• GME76   080802

Ja en tråkig jäkel som precis ska lägga sig .

• Pearldrop

naaw.. du med! alla gör det ;)
    men sov så gott :)

• Mirri

Snitte: Yey!! Tårtbilder!! Så avundsjuk att jag inte kunde vara med...

GME: Vad snackar du om!? Våddå genomtänkt? Tårtorna blev ju jätte snygga ju! Vilka kreationer ni presterade tjejer! De ser ju jätte proffsiga ut! Klippt, sotat och glittrat bilder till häftet låter riktigt proffsigt det också Lite memory-smuts är bara charmigt. Då syns det att de är hemmagjorda

Pearldrop: Ringen är verkligen jätte fin. Snyggt med rankan i mitten liksom.

Svar på tråden Karlstadbrudar!!