Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Snitte tog en massa kort så hon lägger nog in några om ni ber snällt .
Nu är klänningarna hämtade!! Burdklänningen var så fin att jag höll på att dö i butiken. Belv även intervjuad av RAdio VÄrmland som ska ha ett bröllopsspecial nästa vekca. Lokal-kändis
Fiafis: Vi får betala 2800:- för fotograferingen och får 50 färg och 50 svartvita högupplösta bilder. Bra pris tycker jag
Om jag inte är inne här ngt mer innan lördag, så vill jag bara tacka för alla tips å trix jag ha fått av er.
Nu ska jag packa mig hemåt och hämta porslinet.
Ha en underbar helg och valborg!
Många kramar Kajsa
LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej tjejer!
jepp en massa bilder blev det, ska lägga ut dem så fort jag fixat in dem i datorn
Det var suuuperkul jue
Mirri: vet faktiskt inte vem som ska göra min tårta ännu... börjar bli lite stressigt nu faktiskt...
Night: MODA, ta upp telefonen och boka MODA nu de är jätte bra! vi rekomenderar dem i första hand med företaget också, de är verkligen jätteduktiga på uppsättningar...
KajsaS: Lycka till på Lördag! vi ska tänka på er!!!
Hej!jag ska gifta mig 5 juli i Domkyrkan!var gifter ni er?och var ska ni ha festen?hur gör ni med maten?
Hej o välkommen !
Jag gifter mig borgerligt och har festen i Forshaga Folkets Park. Vi kommer ha buffé från Capiscum och egengjord efterrättsbuffé + jordsgubbstårta fr cateringfirman.
Ni då?
brud 20080705 skrev 2008-04-30 23:03:41 följande:
Hej på er brudar! Nu är våren ordentligt insjungen, det har jag personligen sett till så det gråa vädret kan ni inte skylla på mig i alla fall Jag har gjort mitt bästa med både "vintern rasat" och "sköna maj" många gånger om
Hoppas ni haft en skön ledig dag och en fin valborg.
KajsaS: Lycka till med allt nu!!! Gud, va spännande!! Håller tummarna och tänker på dig på lördag. Har ingen aning om vem kantorn är men om hon inte spelar gudomligt på ditt bröllop ska jag absolut ta reda på vem hon är. Jag har kontakter När kommer programet då du är med i radion då!? Spännande. Nu har vi ju nästan BARA lokalkändisar här inne
Snitte: Tänker du beställa eller är tanken att någon i familjen ska göra den? Jag har hört att Maxi tex gör bra och billiga tårtor. Jag kan på inga sätt gå i god för varken smak eller kvalitet men det kan ju vara värt att kolla upp om du börjar bli stressad över tårt-grejen...
brud 20080705: Hej och välkomen! Kul med fler jänter här inne Vi gifter oss i Lysvik och har festen i spegelsalen i Rottneros park. Maten fixar en dam som caterat min blivane mans syskons bröllop så vi vet att den är sanslöst god. Hon är också väldigt flexibel så vi kan fixa mycket själva om vi vill. Hur blir det för er då? Har ni bokat lokal och mat och så? Är det stort eller litet bröllop?
Hej!vi blir 30 personer bara de närmaste och så ska vi vara i den lokalen som Domkyrkan har.Litte tråkig lokal kanske men det är svårt att få tag på någon bra!vi ska ha buffe som vi fixar själva.Lax,kyckling,fläskfile,sallader mm och så ska vi beställa jordgubbstårta från Cafe Royal!
brud 20080705: Är det domkyrkans församlingshem du menar? Tvärs över vägen bara? Det är inte en tråkig lokal tycker jag Rymlig och högt i tak. Hyfsat diskret om jag minns rätt så att ni kan dekorera med nästan vilka färger som helst utan att det skär sig... och inte jätte dyr antar jag. Bra val.