Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Ollesmamma: vad skönt att det känns bra Det är ju härligt att känna att man får det som man vill ha det. Inte kul att sitta med en klump i magen på kvällen för en massa måsten som inte går att ändra på. Det är verkligen bra att de flesta är lite flexibla
Jag är inte orolig alls för vå egen del. Jag pratar med vår vf nästan varje dag (vi är goda vänner så jag är inte så bridezilla som jag just lät )så det är nog ganska lugnt. Vi får det som vi vill ha det
va suveränt med en VF som bekant! då kan man ju verkligen bolla ideer.. vi e väl iofs rätt bekanta med vår präst oxå han har vigt mina föräldrar, döpt mig o min bror och även döpt min o sambons son..så han kändes som ett naturligt val....han och pappa brukar dessutom va ute o leka militärer i skogen ihop... han e rätt avslappnad med mycket humor..så de blir säkert bra
dock insåg vi igår att vi nog får räkna med honom oxå på festen... hahaha han e så skön... vet inte hur vi kom o prata på det... men först fråga ahn en massa om destlokal o mat o så... sen prata vi på att vi tänkte byta tid på vigseln..från 15 till 16 o undra om de va ok med honom...varpå vi får svaret: jajemän..jag har ju inte bokat in nåt mer den dan, för efter bröllopet e de ju fest o kalas som gäller..o sånt e ju aldrig fel...hahaha vi hade väl funderat på att bjuda honom ändå eftersom hen e vän till familjen...men nu va vi ju i princip tvugna...:) för vad säger man annars? hihi jaja festa kan han de vet jag, mötte han på findlandsbåten en gång :) så de blir nog knappast stelt o tråkigt i alla fall
Ollesmamma: Kul VF! Så länge det känns ok att folk bjuder in sig är det ju bara att skaratta åt Vem är det ni har? Jag tycker lite jag känner igen stilen...
:) haha jaaa hade det varit någon annan som bara bjudit in sig sådär hade jag nog blitt sur...men med honom känns de hel ok...vi hade som sagt ändå tänkt bjuda honom... Bill_göran Andersson heter han...jobbar i västerstrandskyrkan nu men va i hammarö förut har väl igentligen gått i pension tror jag
080705: kul med bilder! ni var jättefina!!! tack för mascara tips också! alltid bra!
imorrn ska vi åka och hämta min vigselring wihooo!
Ollesmamma: Hahahah! Kul att jag gissade rätt Trodde väl att det var B-G Jag har jobbade ihop med honom när jag jobbade på Västerstrand. Kul att man kan känna igen en person på en så vag beskrivning. Säger väl något om B-G antar jag
Snitte förresten, blev du nöjd med vigselringen?
mirri: har du jobbat i västerstrand??! när?med vad? då vet man ju kanse vem du är...har ju trots allt hängt där i krokarna hela livet typ... inte för att jag e så religös igentligen... men de blir ju ändå med skola högtider öppnaförskolan mm :)
oooooja! idag har jag hämtat ringen!!! det är jättefin! ska lägga ut bild när jag kommer hem, sitter på jobbet och ugglar nu och missar den sista konserten av vispop
Vi passade på att köpa en frackskjorta till MAgnus också känner hur man checkar av saker hela tiden- Gött!
Hur går det för er andra?
Ollesmamma: Jag var på väster i två år. Första året som vik.församlingspedagog innan Sara kom (om du vet vem det är) och sedan hängde jag kvar ett år och hade konfirmander och ungdomar. Slutade för ett år sedan när jag kom tillbaka till gamla goa Norrstrand istället.
Snitte: Vi rockade fett! Synd att du inte kunde vara med för vi gjorde en grym konsert ikväll. Fick faktiskt stående ovationer och så hade jag m2b, mamma och pappa, och lillebror med flickvän bland de ca 300 i publiken så man gav ju det lilla extra
Det är skönt med känslan att checka av saker. Jag var på en liten shoppingrunda och köpte bordsdekorationer för att kunna göra en provdukning och se hur det kan se ut... Jag har inte kommit så långt som till att duka än men det känns bra i alla fall och tack och lov för att vi har IKEA i stan