Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
KajsaS:
Ja jag har en kanonfrisör, men hon tar 2200kr och det är på tok för mkt tycker jag. Nu vet jag iofs inte vad som ingår i dessa 2200kr, jag ska dit nästa vecka och klippa mig och fråga...
Om makeup igår så kan jag nog tänka mig att betala det priset, men nog är det lite saftigt?
Nightingale: 2200 lät lite mastigt. Där jag ska göra frisyren tar de 750:-/h för bruduppsättning och 450kr för smink. Fast det är klart ingår smink så är det juh normalpris kom jag på nu
Hör med henne.
kajsa: oj de va billigt! vilket fynd..får man fråga vart...
Night: jag gör håret på moda på orrholmen där tar de 1500:- o ytterligare 400 om man ville bli sminkad... naglarna gör jag på freesun (solariet i stan) kostar 600:- tyckte de va helt ok så de ska jag unna mig själv
Fiafis: Kolla på Ateljé 13. www.atelje13.se/ jag har tyckt att Conny där är jätte bra! Trevlig och proffessionell men jag har ingen aning om vad han tar för pris...
Är det någon som har någon koll på frisör och make i Sunne!? Jag har verkligen ingen koll men vi gifter oss ju där och det känns lite stressigt att göra sånt i Karlstad för att sedan åka i mer än en timma till kyrkan när det är så mycket annat som ska fixas på dagen också... Jag kollade med min mamma och hon har verkligen noll koll... Någon som har connections i Sunne?
Jag menade FreeSun, men skrev Pyramidsol där uppe på naglarna. Uh va jag skäms
Ollesmamma: Jag ska göra min frisyr på Clipodrom. Jag läste bara prislistan när ajg klippte mig i lördags, hade glömt att fråga om priset. JAg är FÖR vimsig nu känner jag.
Mirri: Hmmm....kolla på Eniro om du får upp nåt å sen får du sätta dig å ringa runt. Jag har aldrig hört nån som klippt sig i Sunne, kan kanske bero på att jag inte känner nån som bor i sunne .....tror jag
Jag vet en frisör i sunne som ska vara kanonbra:
www.dinfrisor.se/
GME: Nu vill jag höra allt Hur gick det för er att baka tårta!? Blev den god? Kom ni ihåg at äta lite extra för mig
Snitte: Vad tyckte din mamma? Är det hon som kommer baka tårtan eller är det du?
Night: Tack! Det känns alltid bättre att få någon rekomenderad som någon tyck varit bra än att bara ha pris att gå på. Ska genast kolla upp dem, annars blir det eniro som gäller Det känns att det var länge sedan jag bodde i Sunne för jag har verkligen ingen koll...
KajsaS: Vad är det för kantor ni fått!? Det måste vara en vikarie. Hon kan säkert vara jätte bra men hon verkar inte så rutinerad för jag känner inte en enda musiker som sluppit undan att spela/sjunga/kompa för kärlekens skull! Minns du vad hon hette?
Nu ska jag till jobbet. Kram på er alla och ha en underbar dag!
Mirr: Hon heter Åsa Gräsberg tror jag. Ja jag kände mig lite orolig när hon inte ens visste vad det var för låt....
Jag är oxå nyfiken på hur tårtbaket gick. Bilder!! Smakupplevelser!!
Ååååh det var ju såå kul att baka tårta!! Min blev inte alls snygg för jag blandade hej vilt för att testa olika grejer . Men nästa gång ska jag ha en idé färdig och köpa det jag behöver.
Och sambon tyckte faktiskt den var jättesnygg och förstod inte alls hur jag kunnat göra så fina blommor så själva detaljerna var ganska lätta med rätt redskap.
Jag rekommenderar verkligen att gå en kurs. Skitkul!!