• Fiafis

Karlstadbrudar!!

KajsaS: den klänningen du har i galleriet (antar att det är den du ska ha?) är så fiin! En kompis hade den när hon gifte sig nu i februari. Så snygg!

• Fiafis

070805-Låter som en underbar dag!!! Längtar mer efter vår nu!!

Snitte- Men är det byggnadsställningar runt hela kyrkan då? man kanske kan ta kort mot någon sida där de inte har nån ställning?
    Det kommer eventuellt vara ställningar på vår kyrka när vi gifter oss oxå men som sagt nån sida kanske är fri från dem. Så kan man ta kort mot massa andra fina bakgrunder. Men jag förstår att du tycker det är tråkigt! Dåligt att inte få informationen!!

• Fiafis

Halloj alla brudar!

KajsaS: Å va spännande med så få dar kvar!!

Är det nån som kan tipsa om fotograf? Jag är sent ute nu kanske men tog sån lång tid att få svar från den tjejen vi hoppats på. Men hon kunde inte så nu letar vi vidare. Tipsa mig gärna!!

• Fiafis
    KajsaS skrev 2008-04-28 11:23:29 följande:
    Fiafis: Ja det är så spännande. Vi ska ha www.catharinagrahn.com/ Hon verkar bra
    Får man fråga vad ni får för vilket pris? Ska kolla in hennes bilder nu!

Mirri: Ska kolla ditt tips oxå! Tack!

Nån som har fler förslag?
  • Fiafis

KajsaS: Tack för dina svar och hoppas ni får en alldeles UNDERBAR dag imorgon!!

• Fiafis

Stort grattis KajsaS!! Väntar med spänning på din berättelse om er dag!!

Fortsätter med min fråga: fotograf? Vilken har ni å vet ni nån mer ni kan rekommendera? *letar fler alternativ*

• Fiafis

Kan du se vilken mailadress hon har? Deras hemsida verkar inte funka på denna dumma datorn på jobbet... Vet du vad hon tar å vad man får?

Nightingale skrev 2008-05-06 08:01:44 följande:
    Fiafis: Fotograf som jag rekommenderar: trollbyran.seKatrin är jätteduktig!
  • Fiafis

Å vad härligt det låter!! Hoppas att ens egen dag blir lika lyckad!

• Fiafis
    Mirri skrev 2008-05-26 14:17:08 följande:
    Jag funderar på det där med hår och make. Hur svårt kan det va!? Jag kräver inget avancerat. Skulle inte n kompis kunna fixa? Är det någon som inte kommer anlita proffs?
    Jag funderar oxå fram å tillbaka. Väljer mellan en "riktig" frisör och en kompis. Vet inte hur jag ska göra. Det är ju en dag i ens liv man vill va riktigt nöjd. Sen har kanske frisören produkter som gör att det håller bättre å så. Så inte lockarna eller vad det nu kan va försvinner försvinner efter nån timme liksom... Vi ska ju ändå hålla igång hela natten lång. Vad skulle ni gjort? *velar*
  • Fiafis

Å vad roligt!! Hoppas ni får en underbar dag!!

Själv har jag äntligen fått maten bestämt vad vi ska ha och vem ska göra det. Så skönt! Har oroat mig för det ett tag nu...

I förrgår fick jag mystisk post oxå. Ett brev utan avsändare och i det låg bara en tomteluva. Hihi, undrar vad som är på gång?!?! Spännande!

ollesmamma skrev 2008-06-25 00:04:18 följande:
    weeeeeee äntligen är ALLT klart!!!! vi gifter oss på lördag o alla förberedelser är nu klara...la sista handen vid festprogrammen precis.... de enda vi har kvar nu är genrep med prällen imorgon åsså ska vi ju duka lokalen på fredag.... annars återstår nu bara att ta de lugnt o försöka njuta, ska försöka hinna sola imorgon oxå... brännan försvann snappt i detta eviga regnande.... suck...
  • Fiafis
    Nightingale skrev 2008-06-30 13:55:22 följande:
    Snitte: 2000kr för färja och bensin???3000kr har vi räknat på.Fråga 1: Vad har ni för bil?Fråga 2: Vilken väg åkte ni? Bro? 2 färjor, 1 färja? Fattar inte hur ni fick ner priset med en 1000-lapp?Handlar ni på bordershop eller Calles? Vi ska åka till Calles.
    Tyckte inte heller det lät farligt? Funderar på om man ska ta bil eller buss...
    GME: Vad kostade resan för dig?
  • Fiafis

Ha ha! Mer mystisk post idag. Nån har lagt ner sig och klippt ut hela min adress i tidningsbokstäver!! Vilket jobb! En Färjestadhalsduk va det i det denna gång.... Hihi!

Tack för ditt svar GME! Måste bestämma vilket sätt vi ska åka ner på...

• Fiafis

Jättegrattis! Kul att dagen blev så lyckad!

ollesmamma skrev 2008-07-06 21:31:53 följande:
    hej alla glada..o kanske stressade... då var man FRU då... vi gifte oss för en vecka sen , 28/6 o jag kan lugnt säga att de var den absolut bästa dagen i mitt liv!!! i princip inget gick fel.... dom hade glömt skicka med brudparet till tårtan det var väl det enda....lite synd men inget som gjorde nån större skada direkt... nu har vi varit på lillsemester på landet en vecka o bara solat, badat o latat oss.... e sååååå skönt o slippa all stress o planering, även om det var roligt oxå...nu längtar vi bara efter att få se fotografens bilder...ska bli såååå spännande
  • Fiafis

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-07-07 21:15:24 följande:

HEJ nu var man fru då En helt UNDERBAR dag med perfekt väder! Molningt till utomhusbilderna, sol när vi kom ut ur kyrkan, sol, molningt oxh fläktande när vi åkte häst och vagn... åska och blixtrar till välkomstskål, typ 10 regndroppar i slöjan för tur och sedan lite mer regn när vi åt middag så luften var perfekt när vi skulle ut och äta tårta sen! ååååh vad glad jag är!!!! Kika gärna bilder i galleriet
    Låter superhärligt! Grattis! Kikade på era bilder, ni va verkligen jättefina!! Hoppas på lika bra väder till 9 Augusti nu då
  • Fiafis

Alltså, måste man prenumerera på nån bröllopstidning för att få tag i dem? Har letat i massa butiker nu med de har ju inget!

• Fiafis

Å, det ska jag kolla direkt. Gör inget om de är gamla. Kul att läsa ändå!

Vi2alltid skrev 2008-07-09 16:50:25 följande:
    Jag vet, men de kommer ut så pass sällan tror jag, det är skittråkigt :PEtt tips är att kolla på bibblan, de har gamla, det kan duga det med!
Svar på tråden Karlstadbrudar!!