Karlstadbrudar!!
KajsaS: den klänningen du har i galleriet (antar att det är den du ska ha?) är så fiin! En kompis hade den när hon gifte sig nu i februari. Så snygg!
KajsaS: den klänningen du har i galleriet (antar att det är den du ska ha?) är så fiin! En kompis hade den när hon gifte sig nu i februari. Så snygg!
070805-Låter som en underbar dag!!! Längtar mer efter vår nu!!
Snitte- Men är det byggnadsställningar runt hela kyrkan då? man kanske kan ta kort mot någon sida där de inte har nån ställning?
Det kommer eventuellt vara ställningar på vår kyrka när vi gifter oss oxå men som sagt nån sida kanske är fri från dem. Så kan man ta kort mot massa andra fina bakgrunder. Men jag förstår att du tycker det är tråkigt! Dåligt att inte få informationen!!
Halloj alla brudar!
KajsaS: Å va spännande med så få dar kvar!!
Är det nån som kan tipsa om fotograf? Jag är sent ute nu kanske men tog sån lång tid att få svar från den tjejen vi hoppats på. Men hon kunde inte så nu letar vi vidare. Tipsa mig gärna!!
KajsaS: Tack för dina svar och hoppas ni får en alldeles UNDERBAR dag imorgon!!
Stort grattis KajsaS!! Väntar med spänning på din berättelse om er dag!!
Fortsätter med min fråga: fotograf? Vilken har ni å vet ni nån mer ni kan rekommendera? *letar fler alternativ*
Kan du se vilken mailadress hon har? Deras hemsida verkar inte funka på denna dumma datorn på jobbet... Vet du vad hon tar å vad man får?
Å vad härligt det låter!! Hoppas att ens egen dag blir lika lyckad!
Ops... försvinner två gånger...
Å vad roligt!! Hoppas ni får en underbar dag!!
Själv har jag äntligen fått maten bestämt vad vi ska ha och vem ska göra det. Så skönt! Har oroat mig för det ett tag nu...
I förrgår fick jag mystisk post oxå. Ett brev utan avsändare och i det låg bara en tomteluva. Hihi, undrar vad som är på gång?!?! Spännande!
Ha ha! Mer mystisk post idag. Nån har lagt ner sig och klippt ut hela min adress i tidningsbokstäver!! Vilket jobb! En Färjestadhalsduk va det i det denna gång.... Hihi!
Tack för ditt svar GME! Måste bestämma vilket sätt vi ska åka ner på...
Jättegrattis! Kul att dagen blev så lyckad!
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-07-07 21:15:24 följande:
Alltså, måste man prenumerera på nån bröllopstidning för att få tag i dem? Har letat i massa butiker nu med de har ju inget!
Å, det ska jag kolla direkt. Gör inget om de är gamla. Kul att läsa ändå!