• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • GME76   080802

Lycka till på lördag . Svara bara ja så har du fixat 99%

• KajsaS

080705: Wiiieee jag blir så nervös för din skull!! Hoppas det löser sig med solisten. Står dessa psalmer som du föreslog i psalm boken? Stressa inte idag, ta´t lugnt!!

• stbm

kan någon berätta vad det är för något i alsterskyrka på lördag, detta med något kärlekstemat på kvällen?? har inte hört något om det förrut...

• KajsaS

stbm: jag fick en inbjudan på posten. Det var typ nåt om psalmer till vigseln å sånt. Verser osv. Vet ej tiden som sagt.

• ollesmamma

080705: wiiiiiiih snart är det dax....nervigt nu kan jag tänka mig.... pirrar i min mage åt er oxå, håller tummarna för att allt går bra för er imorgon!!

kärlekstemat i alsterskyrka börjar kl 18:00.... alla som ska gifta sig där under sommaren har fått en inbjudan med posten.... dom komemr o spela bröllopsmacher, sånger o musik , läsa texter o dikter som passar till bröllop

träffade vår vigselförättare idag och bokade in en tid för vigselsamtal på torsdag....weeeee helt plöstsligt kändes allt mycke mer verkligt och på riktigt...nästan lite läskigt :) på ett bra sätt alltså

• GME76   080802

Mirri: Det är bra att ni bor där och höjer statusen .

Idag kom vår hindersprövning och vigselintyget. Nu blev det väldigt verkligt kan jag lova. Ett papper från en myndighet där det står att vi ska gifta oss . Gäller t o m 8/8 så vi har några dagars marginal hihi.

Damtamtamtam tamtamtam tatatatatatatatatam...eller ngt. Musiken är till dig 080705 .

• Mirri

OOooooohhhh! Snart dags 080705! Håller tummarna för dig när jag står och sjunger imorgon! Hoppas allt gått bra med dukning och hotell och sånt.
    Kram och lycka till för imorgon!!!

GME: Hihi Jo, fast krp är faktiskt helt ok. Billiga hyror och nära till skolan.

• Nightingale

Nu har jag gjort klart första placeringskortet. Inspirerat av inbjudningskorten. Ja, inte bara inspirerat, en exakt miniatyr. Pappa Mats får äran att få det första kortet. (Han märker inte om det är nån liten miss )

Bild finns i galleriet!

Bara 69 kvar att göra, PUH!

• Snitte- 5/7-2008

080705: GRATTIS!!!! hur har det gått!!! berätta berätta berätta!!!!

Kul att ni startat en n tråd!

GME76: läste mailen och hänger gääääärna på

Mirri: nämen nu tror jag att jag svimmar... är du med i sötlikör? hallå... det är ju jag med? :-0

sen en fruktansvärd grej......

Var på dop igår... i kyrkan som vi ska gifta oss i.... det är byggnadställningar där nu och jag frågade lite skämtsamt prästen om att det ska väl ändå vara bort när vi gifter oss...
    Nej...... svarar han! :-0 WHAT!!! vadå NEJ!! vi har ju för 17 bokat kyurkan för 2 år sen!!!!!! GRRRRRRR!!! Åh jag blev så ledsen, började böla mitt i kyrkan.... tur de flesta dopgästerna hade gått ut.... nä fy sen var jag otröstlig hela kvällen..... vad gör vi nu lixom! Himla dåligt av dem att inte ringa och berätta det liiiiiite mer innan lixom

sorry nu blev det ett gnäll inlägg men jag är så himla ledsen,,,,

Svar på tråden Karlstadbrudar!!