Inlägg från: Nightingale |Visa alla inlägg
  • Nightingale

Karlstadbrudar!!

Grejt!

• Nightingale

Vi vill oxå ha hus, vi går på husvisningar hela tiden! Men med en gemensam inkomst på 12000kr så har vi inte råd . Nåja om ett par år så blir det bra mkt bättre, då blir det hus!

Det är jättetråkigt att längta efter något annat, men å andra siden har man god tid på sig att hitta sitt drömhus!

• Nightingale

Kärlekstema? Vadå?
    Vad är det? har inte hört talas om? Jag gifter mig inte där iofs....

• Nightingale

Nu har jag gjort klart första placeringskortet. Inspirerat av inbjudningskorten. Ja, inte bara inspirerat, en exakt miniatyr. Pappa Mats får äran att få det första kortet. (Han märker inte om det är nån liten miss )

Bild finns i galleriet!

Bara 69 kvar att göra, PUH!

• Nightingale

Grattis! Låter som en härlig dag, trots vädret. jag tänkte på dig i lördags.

• Nightingale

Oj vad mkt det har hänt här!

Jag har varit i dalarna under veckan och hälsat på mina föräldrar. När jag klev innanför dörren hemma så kastade sig förkylningen på mig. Ja, så kändes det iallfall. Så jag har haft feberyra fredag och lördag. Men idag är jag ÄNTLIGEN feberfri. Helt underbart. Kan börja äta igen!

Jag ska till Ullared ons-tor med mamma så jag hoppas att det har gett sig tills dess. Typiskt.

Igår råkade jag få en skvätt deo i ögat (fråga mig inte hur det gick till), idag ser jag dåligt på det ögat. Märkligt!! Nåja, få se imorrn om det blir bättre. Lågprisdeo från utlandet, kanske inte så bra grejor i den?

Planeringen ligger verkligen på is. Jag har tröttnat lite, eftersom sambon aldrig tar intiativ till att planera. Så nu struntar jag i det här ett tag, tills han säger nåt.
    Vad ska jag kalla det? Bröllops-strejk!

Jag ska ringa runt till frisörer och såna som gör naglar till veckan och försöka boka in det iaf...

Fick min tiara här i veckan, den såg inte ut som jag tänkt mig. Få se om jag ska skicka tillbaka den!

• Nightingale

Hahahaaaahaha jag har varit på en fest med grekiskt tema, eller var det romerskt? Ja det var det nog. Alla hade vita lakan och lagerkransar runt huvudet. JÄTTEKUL!!
    Samma tjej hade pyjamasparty på sitt 40-årskalas och bjöd på spaghetti och köttfärssås. Hehe. Vadå avslappnad. På ett annat kalas hade hon baklängesfest och bjöd på tårta och kaffe först, sen varmrätt och sen förrätt. Sist var det mingel med champagne. Alla koppar och glas och fat var vända upp och ner, gaffel och kniv låg på fel ställe på sidan om tallriken, stolarna var vända utåt, Ja ni fattar. Skoj fest!
    Alla gästerna skulle ha kläderna bak och fram och ut och in! hehe.

Hon är skoj den tjejen!

Oj oj oj vilket fint väder! Jag sitter här och väntar på mamma som snart är här (hon åkte från dalarna tidigt imorse) vi ska gå på stan hela dagen, och sen vara barnvakt ikväll. Jag och sambon ska ut och äta tillsammans ikväll för första gången sen Eden föddes. Ska bli UNDERBART!

Tiidigt imorgon (vid 04) åker jag och mamma till Ullared och stannar över natten. Första gången jag är ifrån Eden sen hon föddes (igen). Mycket första gången nu! Ska dessutom jobba för första gången på fredag, gissa.... sen Eden föddes ja...
    Ska hursomhelst bli skoj att shoppa billigt till bröllopet!

• Nightingale

Jag börjar få smått panik över att jag inte bokat hår och naglar än.

Snäääääälla hjälp mig!! Vart har ni bokat det? jag MÅSTE ta tag i det nu!

Jag vet att jag frågat om detta förut, men jag behöver verkligen någon som talar om för mig: DÄR ska du boka!

HJÄLP!!! Snart är väl allt fullbokat!

Det är det enda som är kvar och det är väl därför det går så segt för mig!

• Nightingale

KajsaS:
    Ja jag har en kanonfrisör, men hon tar 2200kr och det är på tok för mkt tycker jag. Nu vet jag iofs inte vad som ingår i dessa 2200kr, jag ska dit nästa vecka och klippa mig och fråga...

Om makeup igår så kan jag nog tänka mig att betala det priset, men nog är det lite saftigt?

Svar på tråden Karlstadbrudar!!