Karlstadbrudar!!
Hej!jag ska gifta mig 5 juli i Domkyrkan!var gifter ni er?och var ska ni ha festen?hur gör ni med maten?
Hej!jag ska gifta mig 5 juli i Domkyrkan!var gifter ni er?och var ska ni ha festen?hur gör ni med maten?
Hej!vi blir 30 personer bara de närmaste och så ska vi vara i den lokalen som Domkyrkan har.Litte tråkig lokal kanske men det är svårt att få tag på någon bra!vi ska ha buffe som vi fixar själva.Lax,kyckling,fläskfile,sallader mm och så ska vi beställa jordgubbstårta från Cafe Royal!
Hej!ja det är Domkyrkans församlingshem vi ska vara.Jag själv tycker att lokalen är fin men sambon si så där!
Hur många gäster ska ni ha?och vem står för bröllopet?delar ni på allt?jag köpte brudklänningen själv och håret,smink,blommor kommer jag att stå för.Maten betalar vi gemmensamt.
Ha det bra!
Hej!hoppas att alla mår bra!jag har en fråga :finns det en bra lokal här i Karlstad för 40 personer med möjlighet att vara ute och att man får vara där så länge man orkar att festa?
Tack på förhand!
Vilken fotograf kan ni rekomendera?billigt och bra!
Mirri:tack för tipset!ska kolla upp det!
Hej!vi behöver också tips på ett band eller trubadur här i Karlstad!
Tack på förhand!
Hej Kajsa!Grattis till fru!
I vilken lokal har ni haft festen?
Hur gjorde ni med maten?
Var bor ni i Karlstad? jag har en dotter som är född mars 2006!
Ha det bra!
Elena
Hej tjejer! behöver hjälp med lokal!vi skulle vara i Domkyrkans församlingshem men fick reda på att man ska vara ute senas 22.30 då går larmet!Vi ska vara 35 personer och skulle vilja ha en lokal med möjlighet att gå ut pågräsmattan,altan?
Snälla har ni någon tips!
Tack på förhand!
Tack för tipset tjejer ska kolla upp det imorgon!
Mirri:tack för tipset!
Har ni klart ert fest program?några tips kanske?
Vad kostar er fotograf och vem ska ni ha?
Behöver någon som kan spela på vårt bröllop?Dj eller trubadur?kom gärna amed förslag!
Tack på förhand!
Pearldrop:grattis till utbildningen och att du har jobb!
eveluscious:jätte fin ring!
Jag är så galad!har hittat en jätte bra,fin lokal på Stockfallet"STOCKEN" kostar 950:- och vi får nycklarna på en torsdag och lämna på söndag!Man kan vara ute om man vill.Stor altan och gräsmatta!
Hej ollesmamma!vad trevlig möhippa du hade!jag tror jag blir hippad nu till helgen?vi får se vad de kommer att hitta på det blir oerhört spännande!
Ha det gott i solen!
Hej!Mirri:var hittade ni eran dj och hur mycket kostar det att ha en?vi har inte kollat upp någon dj,band?
Tack på förhand!
Hej!jag snokat litte och vet att jag blir hippad imorgon!Hjälp vad roligt och spännande det blir!Mitt hjärta bankar nu!!!!
Snitte!vad roligt med möhippa!Jag blev också hippad igår!
Min sambo sa till mig att jag ska gå till bageriet kl 9.00 och köpa bröd jag började bli litte mistänksam?tog på mig kläder och satte in linserna som tur var!och när jag gick ut så kom det mina kompisar springande.Vi gick till bilen och de tog på mig andra kläder!jag blev askungen!ansiktet var smutsigt och kläderna med!vi åkte till Mcdonalds och där skulle jag köpa frukost till mig för de pengar jag fick av de 10:-.
De tog ögonbindeln på mig och efter en stund hamnade vi på Sörmons ridskola!Jag fick borsta av en häst,gå ut med bajset,och rida på den!Det gick väldigt bra jag var modig och släppte händerna när vi galoperade!Jag som är rädd för hästar och har aldrig ridit på en!Det var kul upplevelse!
Sedan hade vi picknik på Gubbholmen och sedan gick vi ner till stan,där jag skulle sälja balonger,tato,gurka,blommor,kyssar dansa,sjunga mm och få ihop pengar till min blivandes morgongåva!Jag fick ihop 320:- Jag fick sjunga Sveriges nationalsång i MittiCyti!sedan blev jag sminkad på Makap Store och fick en annan klänning att gå på bal!Sedan drog vi till Sunne där vi var på Strandcafe och åt god mat och jag sjöng karaoke och sedan var vi på disko på Köpmangården!och kl 2.00 gick vi hem tillmin kusin och somnade gott!
Det var en väl planerad hippa som blev otroligt bra och roligt!
Vi var 7 personer!
Ha det gott alla!
Mvh Elena
Hej Mirri!jag har varit i museeparken till kl 18.00.Jag hade en vit klänning och tiara!
Kanske mig du såg?eller så var det någon annan!
Ha det bra!
Ollesmamma:vad skönt!lycka till med bröllopet nu på lördag!
Hoppas att det blir fint väder och att ni får en oförglömmligt dag!
Mvh E
Hej Anki!vi ska ha fest på Stockfallet!stocken.org kan du kolla på!kostar 950:- hämtar nycklar på en torsdag och lämnar måndag!då hinner man duka tors,fred skönt!jag kan mail till dig bilder sen på lokalen och hur vi har decorerat!ska gifta mig nu på lördag!
Mvh E