Karlstadbrudar!!
kan någon berätta vad det är för något i alsterskyrka på lördag, detta med något kärlekstemat på kvällen?? har inte hört något om det förrut...
kan någon berätta vad det är för något i alsterskyrka på lördag, detta med något kärlekstemat på kvällen?? har inte hört något om det förrut...
Ollesmamma: vad trött man blir på folk! förstår er helt! vaför ska det alltid vara problem med inbjudningar! stå på er!
kram
oj vad inaktiv jag känner att jag varit här på bt har haft mycket med icke relaterade bröllopsbestyr...
tjejer måste fråga er vad ni anser om en sak..: vi är bjudna på ett bröllop, kompis till min m2b, har inte träffat det paret på 1½ år då de flyttade till annan ort... men men.. min m2b ringer och bekräftar att vi kommer och får då veta att han och jag kommer bli placerade vid olika bord. själv tyckte jag att det var jätte konstigt, några få par skulle delas på tydligen... känns lite så där faktiskt, speciellt eftersom att jag går för att min m2b ville att vi skulle gå...är det bara jag som reagerade eller brukar det va så? vill ju inte börja krångla med det eftersom det är deras dag...
Mirri: ok, då är det nog bara jag de andra bröllopen jag varit på har vi inte suttit brevid varandra men i alla fall vid samma bord. det är inte det att jag måste sitta brevid min m2b utan det är väll mer det att hade det inte varit för att han vill gå och vill ha med mig så hade jag definitivt inte gått, så det var väll mer det att jag "offrade" mig och går med
sen ska han bort på en längre resa som tyvärr är ganska farlig så jag hade ju hellre sett att bara vi 2 åkte någon stans... speciellt eftersom han har varit upptagen typ varje helg sedan början av april med träning,förberedelser etc inför resan.. så då är det väll bara jag som är tjurig