Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Karlstadbrudar!!

snart tårtkurs också!! hur många är vi? får vi ihop 4? min mor skulle kunna fylla ut sista platsen om vi inte får tag på någon mer brud... men det vore ju roligast med någon mer från BT

• Snitte- 5/7-2008

då ska jag prata med henne hon ville gärna så då blir hon glad

förutsagt att ingen härifrån vill hoppa på nu då

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!!

Imorgon är det tårtprovning som gäller:) Vad duktiga ni har vart med alla era bröllopsbestyr..
    Själv sitter jag fast med att sy in mina tärnklänningar. Jag blir tokig:(

• Snitte- 5/7-2008

Ska bli jätte roligt! och GOTT med tårta

400:- var det va? och så 18.30... hos henne..

jag tar med min mor då, så vi blir 4...

A hjärta H Välkomna!

GME76: jättefin frisyr! hur har du tänkt att göra med luggen?

KajsaS: mä, är inte kantorn automatiskt bokad när det är vigsel?

Mirri: hmnn har inget bra ekologiskt vin att tipsa om tyvär... är jätte dåligt på att handla ekologiskt även om jag försöker ibland...

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

jepp en massa bilder blev det, ska lägga ut dem så fort jag fixat in dem i datorn
    Det var suuuperkul jue

Mirri: vet faktiskt inte vem som ska göra min tårta ännu... börjar bli lite stressigt nu faktiskt...

Night: MODA, ta upp telefonen och boka MODA nu de är jätte bra! vi rekomenderar dem i första hand med företaget också, de är verkligen jätteduktiga på uppsättningar...

KajsaS: Lycka till på Lördag! vi ska tänka på er!!!

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp!
    Har tänkt att beställa, just nu har jag bara hittat en tårtmakare eller vad det nu heter u örebro som kan göra "vår" tårta,,, men det känns lite överseriöst att åka dit och hämta... får se... tack ska kolla maxi med

20080705: gott med jordgubbstårta!!!

• Snitte- 5/7-2008

Hej alla!!

KajsaS Tell us!!!!!! hur hade ni det? VI VILL VETA ALLT

åh vad tråkigt det är när folk bjuder med folk man inte räknat med! Att folk inte förstår att det är fräckt!!!

Jag har skällt på Magnus pappa nu... han kommer inte nu är det 100% så ärligt... jag vill INTE ta det efternamnet nu... nä, kan man inte ställa upp och komma på sin sons bröllop då vill inte jag vara förknippad med honom via namnet! *sur*

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

kajsaS: jaaaa vi vill veta allt!

fotograf, linda klemner i stan är grym!

spa osv... hmn... gustav fröding har att man kan hyra bastu osv... kanske boka behandlingar m.m

vi bokade ett paket förra året på plaza... med mat, hotellnatt, relaxavdelning och massage,, blev inte alls katastrof dyrt faktiskt

Nu pratar de om äktenskapsförrord på radion.... ska nån av er ha det? Jag kan INTE tänka mig att skriva ett sådant... men sen har vi väl kanske inget stooort att skydda heller

stbm: ja, det är ju tyvär så att det är vanligast att dela på par... vi ska inte heller göra det... eller ja, typ, vi ska inte sätta alla par brevidvarandra men vid samma bord, typ mittemot och så

• Snitte- 5/7-2008

Men åh!!!! vad roligt att höra!!!! nu längtar jag så jag döööör tills jag får uppleva min bröllopsdag! vi vill se en massa kort också!

Svar på tråden Karlstadbrudar!!