• KajsaS

Karlstadbrudar!!

Snitte: Oj nu har jag läst om ditt dilemma. Stackare. Tur att det ordnade sig! Och enligt mig var det en perfekt möhippa. Inget förnedrande bara massor av skoj!

Ollemamma: nej tyvärr får man inte bestämma nåt själv, mn det var kul att de bestämde att vi skulle stråla samman

• KajsaS

080705: Bra med tips. Måste köpa mig en vattenfast mycket omgående, å jag tycker min Dior show känns lite dyr att köpa i vattenfast bara för en dag eller så.

Vad har hänt annars här inne? tyst som i graven
    Själv tror jag börjar gå in i nån slags nervös-koma. Det känns som att 2v kommer gå fort. Och än har inte min klänning kommit till Sverige!!! Gaahhh! Men den ska vara här denna veckan har de lovat.

• KajsaS

Hjäääälp!!!! Ringde till Zaris i Degerfors för att höra om min klänning hade kommit och det hade den inte!!!!! JAg börjar bli lite nervös. Det är bara 12dgr kvar tills vi gifter oss.
    HOn sa att den skulle komma denna veckan, men när ska jag hinna prova?!?! Jaja jag får ta ledigt ngn dag från jobbet.

Hoppas att alla mår bra och haft en bra helg!

• KajsaS

Mirri: Jag hoppas det med. Annelie på Zari hade ringt dem i England men inte fått nåt svar. Ska dit med en tärna imorgon och hoppas på att få svar då!! Min stora skräck att inte klänningen ska komma i tid. Vad gör man då??!?!

Förlåt att jag låter hysterisk, men nu är det bara 12 dgr kvar.
    *gulp*

• KajsaS

Mirri: Bra förslag. Jag gillade nudist förslaget. Tänk er HELA kyrkan nakna!! Haahaaa då skulle jag inte vara nervös längre Å tänk å se vår mycket hunkiga toastmaster i bara mässingen, heheehee

TAck för ert stöd. Det ska nog lösa sig. Annars får jag akutköpa en ny klänning.

Kram till er i detta underbara väder!!

• KajsaS

Igår va vi och träffade prästen Gunnar. En mycket lättsam präst.
    Vi övade och jag blev sååååå nervös. Höll på att börja stortjuta när vi skulle öva på att säga " jag tager dig....osv osv" Jisses hur kommer det inte att bli nästa lördag!!
    Krykan var hur fin som helst och inte jätte stor så det känns så rätt.

usch va tråkigt att ajg inte kunde följa med å tårta mig, men det blir för stressigt den veckan känns det som.

Hoppas alla pinglor här inne mår bra!

• KajsaS

GME76: Det var SÅ pirrigt i kyrkan, nu är jag mest sur på en av tärnonra som har böjrat krångla.
    Vi hade bestämt att de skulle betala sina klänningar och jag skulle köpa smycken till dem i gåva. Nu så huxflux säger hon att vi ska betala alla klänningarna till alla tärnor. För det har de sagt till henne. Öhmmmm.....de andra ringde till mig igår å frågade om mitt kontonr. så de kunde föra över pengarna tills jag ska hämta alla klänningar på tisdag.
    ujujuuuj, kvinnfôlk!!

A hjärta H: Välkommen!!

• KajsaS

Ojoj vilken röra det är idag. Kantorn hade ingen aning om att hon skulle spela på en vigsel nästa lördag.. Så nu har jag köpt noter åt henne på notpoolen, vilken smart sida!

Det var bara det jag ville säga

• KajsaS

Ollesmamma: Stackare. Hoppas ni kryar på er snart.
    Ja notpoolen fanns det jätte mycket noter så du lär hitta det du ska

• KajsaS

Snitte: Nä, som jag fattade det hade hon INGEN koll på att hon skulle spela på en vigsel. Dock tror ajg att de har en kantor "bokad" varje helg så det får spela på oavsett vad som är bröllop, dop, begravning. JAg frågade henne om hon kunde "För kärlekens skull" då svarde hon Nej det vet jag inte vad det är för låt. Alltså, vem vet inte vad det är för låt? Jaja men det löser sig.

Nu är det bara 5 eller man kanske säger 6 dagar kvar till bröllopet och än är jag inte såååå nervös.
    Ikväll är det träff hos fotografen. Vi får hålla alla tumamr å tår för fint väder, eller iallafall inte ösregn och snöstorm.

Åh idag ska ni göra tråta, va avis jag blir. Ni får baka lite för mig oxå

Nä nu ska jag försöka jobba lite trots att huvudet är på nåt annat ställe just nu.

KRam på er!!

Svar på tråden Karlstadbrudar!!