Karlstadbrudar!!
Det ska jag absolut göra :)
Vi har varit och kollat utsidan och omgivningarna till den redan, då var det dock ganska dassigt väder så inramningen var ju inte så fin.. men den har helt klart potential :)
Det ska jag absolut göra :)
Vi har varit och kollat utsidan och omgivningarna till den redan, då var det dock ganska dassigt väder så inramningen var ju inte så fin.. men den har helt klart potential :)
Det är inte tvång på kallskuret ;) det var bara enkelt och lätt tänkte vi :)
Vi2alltid - nej jag är så sällan på stan, fanns de några bra tips i den då?
Vi2alltid - kanon :)
Jag kollade "Plus" igår på svt.se och det fanns en hel del tips där med! Men mest kom de fram till att "Nämn inte BRUD, säg FEST" unegfär.. om man tar brud blir det oftast dyrare.. tex med brudbukett, beställ en fin bukett med de blommor du vill ha för 500 istället för att säga at tde ska va brudbukett :) jättefina! Och de tär en vän till mig som ska binda den, fast jag köper blommorna.. de tbetyder mkt för mig att ha en bukett ho nbundit för ho när min närmsta och bästa vän!
Tipptopp! Tackar :D
Ja mer kommer det säkert *L*
Therii kära storasyster ;)
vad glad jag är över att du är aktiv och joinade vårt sköna gäng här i karlstadbrudar :D
La'a får vi åka å titta på nån vacker dag, det där med rökningen gör mig ingenting de vettu ;) alla får röka ute vilken lokal vi än väljer, men utedass lät ju inte så hippt kanske ;)
ja den cateringen har jag redan tänkt på att fråga dej vilka det var :) efetrsom det är vänner till lotta kanske det är aktuellt med rabatt också? ;)
Är det några som gifter sig grums eller forshaga? vi bor i grums kommun nu men har bott i forshaga nämligen :)
Vi2alltid - slottsbron :) direkt efter bron där ;)
Mirri jag vet inte heller vem rynefors är? :S
Och japp, Therii är min storasyster och även granne ;)
Vi2alltid - spännande :D
Säffle är hemkst mysigt måste jag säga, stormtrivs d efå gångerna jag är där.. om de inte vore för alla våra vänner bor karlstad/forshaga/dej/molkom skulle jag flytta till säffle direkt!
Jag började planerna i forshaga coh såg mig själv i dejekyrkan nämligen (forshagas är för centralt för mig) men nu blir det itne så :) vad jag vet iaf ;) inget är ju bokat, även om planerna lutar åt andra håll nu..
tårta fick jag höra igår att min m2b förväntar sig en klassisk sak med våningar, jag själv hade ställt in mig på glass eller liknande, nåt lättare iaf.. så nu får jag väl gå på tårtjakt :)
honey såg jag nån pratade om tidigare i tråden, är det bra där? och vet ni nån hemsida till nåt konditori i karlstad? :S