Karlstadbrudar!!
Japp, såå kul!
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-04-27 21:42:14 följande:
Japp, såå kul!
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-04-27 21:42:14 följande:
Ååååh det var ju såå kul att baka tårta!! Min blev inte alls snygg för jag blandade hej vilt för att testa olika grejer . Men nästa gång ska jag ha en idé färdig och köpa det jag behöver.
Och sambon tyckte faktiskt den var jättesnygg och förstod inte alls hur jag kunnat göra så fina blommor så själva detaljerna var ganska lätta med rätt redskap.
Jag rekommenderar verkligen att gå en kurs. Skitkul!!
Snitte tog en massa kort så hon lägger nog in några om ni ber snällt .
LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej o välkommen !
Jag gifter mig borgerligt och har festen i Forshaga Folkets Park. Vi kommer ha buffé från Capiscum och egengjord efterrättsbuffé + jordsgubbstårta fr cateringfirman.
Ni då?
brud 20080705 skrev 2008-04-30 23:03:41 följande:
Låter ju hur bra som helst. Har varit på dopfika i den lokalen en gång.
Håller med Snitte, GOTT med jordgubbstårta.
brud 20080705 skrev 2008-05-01 22:51:05 följande:
Vilka lustiga människor. Man kan väl inte bara tro att man kan ta med sig vem som helst så där. Tittat för mkt på amerikansk film kanske, där verkar man kunna hänga på vilken bröllopsfest som helst .
Mirri:
Ja om man kollar på film så verkar det så, men det kanske inte är så om man frågar amerikanare . Kul kompis du har .
Vi2alltid:
Självklart ska du hänga här. Det är flera som inte ska gifta sig i Karlstad men som bor här .
Härligt Kajsa!! Grattis och åååh va man blir ännu mer sugen på att gifta sig . Vart hade ni festen?
Capiscum ska vi ha, har bara hört gott om dom. Däremot gör dom inte gärna kallskuret med potatissallad men dom har en italiensk buffé som ser jättegod ut.