Inlägg från: Pearldrop |Visa alla inlägg
  • Pearldrop

Karlstadbrudar!!

Ohh.. skiver igen :D

Hittade ringen jag vil ha och fick äntligen ett pris på den, var rädd att den skulle vara heeeeemskt dyr.. men inte så farligt!

www.nordstansguld.se/product_details.asp&cat2=37&id=161&sida=Schalins%20Europa%20Exklusive%20|%20Europa%20Exklusiv%20Turin%20Allians

Förresten, hur gör ni? en ring til lbruden eller en varsin?

• Pearldrop

www.nordstansguld.se/ Schalins - europa exklusive och sen på TULIN så är du rätt :)

Ja jag har sett att forshaga kyrkan renoverar sig ;) åker förbi där varje dag till "knipan" där jag studerar, men sista maj är jag äntligen klar undersköterska :)

• Pearldrop

..kom på det att den finns i mitt galleri annars :P
    kan ni se mitt galleri för övrigt? hade en fundering på de förut, ifall andra kan se det...

• Pearldrop

Dumt att mitt galleri inte syns, förstår inte varför dock..

Ska kika in bilderna från er tårtkurs :D

• Pearldrop

NU ska mitt bildgalleri fungera :D

OCh ni.. jättegulliga tårtor ni gjorde :D

• Pearldrop

Wow nån me rän jag här och vaken :D

• Pearldrop

naaw.. du med! alla gör det ;)
    men sov så gott :)

• Pearldrop

Tack Mirri, det tycker jag med. .det är nog det vackraste smyckjet jag sett om jag ska vara ärlig.. och jag brukar inte fatsna så för smycken ;)

• Pearldrop

Det låter som den första jag fastnade för på westerlunds guld i karlstad :) jag var med therrii och hennes m2b för att välja ut förlovningsringar åt dem i höstas och då hittade jag en tung, lite rundad ring mned en i form av ett hjärta i som jag fastnade för :) rätt bred ;) men problemet med den var att den inte passar till förlovningsringarna som är vågiga:/

• Pearldrop

ollesmamma men vad kul :D
    det är ju trots allt affektionsvärdet man värdesätter högst, men nog är väl alla lite väl.. ja.. pengar är ju alltid kul, det kommer man ju inte bort från ;)

Svar på tråden Karlstadbrudar!!