Karlstadbrudar!!
Snitte jag är avundsjuk på att du kan sy ;)
Idag i det här soliga vädret så har man lust att bara.. ja impulsgifta sig direkt.. när det är fint väder!!
Snitte jag är avundsjuk på att du kan sy ;)
Idag i det här soliga vädret så har man lust att bara.. ja impulsgifta sig direkt.. när det är fint väder!!
det är ljuvligt :)
Inte för varmt, bara lagom :)
Jag har trosor och linne och springer omkring i trädgården ;) hämtade nyss posten, barfota... sommar :D
(det blev ingen vår i år, sommarn kom!)
precis :)
Jag ska åka mamma å pappas amerikanare ;) en desoto fireflite sportsman 1956:a, den är uuurläcker! just nu står den nere för lackering, så ja hoppas de hinne rklart till nästa sommar ;)
annars vore häst å vagn mysigt men de blir lite långt, över milen till lokalen från kyrkan..
evt blir det folkets hus i slottsbron, duger de tror ni? och borvik kyrka har vi tänkt..
til lforshagas kyrka hade vi bestämt häst å vagn ;) för då skule vi haft festen i parken.. men nu ska vi ju inte gifta oss i forshaga längre så nu blir d einge me de :P vill hellre gifta mig på hemmaplan:)
För mig är det väldigt enkelt valt, en amerikanare är en vardagsbil för mig så om jag ändå ska åka bil kan jag ändå åka deras desoto :) den har varit med i familjen längre än själv har ;)
nästnästa måndag tatuerar jag mig :D
döskalle, hjärta, lite blomrankor och texten "amor vincit omnia"
Apropå.. har kanske frågat förut.. sömmerska, skräddare? de känns som det är en fråga jag frågar tusen gånger men alltid glömmer.. sry :/
GME: Kari Wazz, syr hon upp hela din klänning eller gör hon ändringar? Jag skulle vilja sy upp hela.. vad går din på?
Tack för tipsen ;D
Snitte det är min sjätte tatuering så jag är varken rädd för smärtan (som är skön!) eller att jag ska ångra mig :)
Nightingale: Vad kul :D :D Hos vem och vad och vart? ;)
Jag är på wild tattoo i vålberg, hos roger :) han är gjort alla mina utom en som sid på infifity gjorde men den är jag misnöjd med! den är OJÄMN :O
för mig blir det en döskalle med banderoller ett hjärte och lite grönt bakom (nån växt typ) på banderollerna ska det stå "amor vincit omnia" = kärleken övervinner allt ;)
Nathalienelly - mitt tips är att du frågar runt på lokala bilklubbar :) www.spinningwheels.se är i slottsbron. det finns alltid nån som hyr ut eller lånar ut sin bil, tillome kör själva ;)
sockerbollen vi gifter oss 2009 aug ;)
Mirri börjar man så kan man inte sluta helt enkelt ;) det är beroendeframkallande!
Nightingale, det lät TOKSNYGGT!! Jag har också ett kinatecken (japanskt egentligen) på höger ben, det är invirat i tigermönstrade tribals som är ritade på freehand :)
exklusive, vem är det som har den då? det ploppar upp så många nya studios att jag inte hinner ha koll :P infitiys sid har j ugjort mitt tecken, fast ja.. jag tycker det är vint och tokigt men men, alla andra tycker han är bra! men jag håller mig till roger ja :)
GME76 nej jag vill inte heller ha tradiotionell klänning, min ska avra krot så mina tattoos syns ;) antingen svart å röd, eller röd och vit.. får se :) ska in och kolla i ditt galelri ;)