Inlägg från: Vi2alltid |Visa alla inlägg
  • Vi2alltid

Karlstadbrudar!!

Vad tur jag har, att min m2b:s syster är frisör :D :D :D

• Vi2alltid

vårt OSA har oxå gått ut, och det är fortfarande några som inte har svarat "hur svårt kan det vara??"
    men hittills har 58 av 65 tackat ja :)

• Vi2alltid

men det har varit lite körigt, för ca 30 av alla inbjudna har sett sig som "självklara och behöver ju inte ringa och anmäla sig"
    så vi har fått jaga lite :P

• Vi2alltid

ja det är tråkigt faktiskt...

men men... snart vet vi vilka som kommer! då börjar det dra igång på allvar!!!

• Vi2alltid

Hej tjejer!
    Jag behöver råd om butiker här i värmland som säljer tyger! Jag ska ha till mitt släp... Och jag hittar inte det jag vill ha :( :(

• Vi2alltid

Lamberget?? vad är det för nån? och Kil låter intressant, ligger den i centrum?

Ohlssons och Tyghandlarna har jag kollat...

• Vi2alltid

Tack snälla jag ska genast kolla upp dessa :)

• Vi2alltid

Mirri skrev 2008-07-01 07:27:37 följande:

Vi2alltid: Vad är det för tyg du är ute efter? Sidencarlsson och Simbra i stockholm kan ju båda skicka med posten om jag minns rätt
    Hmm... jag har hittat ett tyg hos Tyghandlarn som kallas sidencrepe som jag blev alldeles kär i, men det fanns inte tillräckligt på rullen. De där affärerna i sthlm, har de nån hemsida eller så? Eller får jag ringa istället?
  • Vi2alltid

hmm... usch jag hoppas jag ska slippa åka så långt...
    ev så åker vi till göteborg, men det är ju absolut sista lösningen..
    har googlat lite på nätbutiker, för om de kan skicka tygprover så kan det ju funka

GME76 080802 skrev 2008-07-01 14:01:27 följande:

Simbra köpte jag ifrån, fast jag åkte dit och handlade. Tycker det är alldeles för svårt att se färger och material på nätet.Men dom var väldigt bra där.
  • Vi2alltid

TACK!
    Perfekt ju!
    har redan beställt prover

Mirri skrev 2008-07-01 19:33:27 följande:
    Vi2alltid: Jag köpte också från simbra. Jätte bra service och så. Du kan beställa tygprover från dem om du vill slippa åka. Här är sidorna i alla fall:www.sidencarlson.com/www.simbrasiden.se/
  • Vi2alltid

hör ni tjejer, nu behöver jag råd igen :)
    jag köpte ett paraply på nätet som inte alls hade den färgen jag trodde...
    finns det nåt ställe i karlstad som säljer såna acessoarer? så att jag kan gå och titta på dem direkt liksom

• Vi2alltid

Mirri: Var 17 ligger handelsbanken?? haha.. jag har ju swedbank :)

• Vi2alltid

Mirri: Jaså DÄR!? :P
    Men säljer de såna där speciella paraplyer? I lite finare stil och stort nog för två?

• Vi2alltid

Jag vet, men de kommer ut så pass sällan tror jag, det är skittråkigt :P
    Ett tips är att kolla på bibblan, de har gamla, det kan duga det med!

Fiafis skrev 2008-07-09 10:45:40 följande:
    Alltså, måste man prenumerera på nån bröllopstidning för att få tag i dem? Har letat i massa butiker nu med de har ju inget!
  • Vi2alltid

har ni nån erfarenhet av de ställen som bygger naglar här i karlstad... skoghall och hårcenter har jag redan provat med och de har ju semsester vid fel tidpunkt :)

Svar på tråden Karlstadbrudar!!