Inlägg från: GME76 080802 |Visa alla inlägg
  • GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Pearldrop:
    Kan inte se galleriet . Vi gifter oss, eller har i a f festen i Forshaga Folkets Park (ev gifter vi oss ngn annanstans, borgerligt blir det oavsett).

Snitte:
    Kul att se korten (även om jag hatar mig själv på bild..iiihh...men för mig får dom ligga kvar ). Damn ugly tårta jag gjorde, men nästa ska vara genomtänkt och snygg haha. Och med marsipanlock.

Har klippt, sotat och glittrat bilderna till programmens framsida ikväll. Med ett obligatoriskt glas vin så blev det kanske liiite suddigt o snett ibland men äsch, vad gör det. Programmen bli skitsnygga i a f (enligt mig hehe, är ju så stolt att okreativa, ej tålmodiga jag lyckats med ngt sånt här ). Nu ska jag sova och vara en pigg o glad mamma och sambo imorrn.

• GME76   080802

Mmm fick ett ryck i fredags kväll. Sotade med stämpeldyna som tyvärr tar tid på sig att torka så tror du inte ungjäklarna spelade memory med korten på morgon. Man kan verkligen inte lämna någonting framme. Suck. En del ser lite smutsiga ut men det är väl en del av charmen. Jag gör ju f-n inte om dom .

Nightingale skrev 2008-05-10 07:57:34 följande:
    Inga problem med bilderna snitte, känns som att hela mitt liv redan finns på internet, så det gör inget! Ämen GME! Har du PYSSLAT!!! Fy fy! Det har ju inte jag!
  • GME76   080802

Ja en tråkig jäkel som precis ska lägga sig .

• GME76   080802

Forshaga Folkets Park har allt! Serveringslokal och dansbana för bara 800:- (fredag till lördag). 500:- om man inte vill använda dansbanan. Tror det finns några bilder i mitt galleri.

brud 20080705 skrev 2008-05-12 15:19:11 följande:

Hej!hoppas att alla mår bra!jag har en fråga :finns det en bra lokal här i Karlstad för 40 personer med möjlighet att vara ute och att man får vara där så länge man orkar att festa?Tack på förhand!Vilken fotograf kan ni rekomendera?billigt och bra!
  • GME76   080802

Ha, va kul. Sånt händer ju inte varje dag direkt. Bra smak din gammelmormor hade tydligen .

• GME76   080802

Soligt, men blåser kallt. Varit i lekparken precis .

• GME76   080802

Skitbra ju Mirri . Är ju så det ska vara. Så vi liksom.

• GME76   080802

Kari Wazz på Kvarnberget. Syr min klänning, hoppas den blir bra .

Pearldrop skrev 2008-05-15 16:44:16 följande:
    Apropå.. har kanske frågat förut.. sömmerska, skräddare? de känns som det är en fråga jag frågar tusen gånger men alltid glömmer.. sry :/
  • GME76   080802

Hon syr hela . Fast jag ska inte ha en traditionell brudklänning utan ungefär som den i mitt galleri så den kostar nog inte lika mkt som en brudklänning. 2500-3000:- kommer det gå på. Tyget köpte jag själv i Stockholm. Tyg , foder och broderat band under bysten blev 1700:-. Just nu har hon fullt upp med studentklänningarna men så fort de är klara så börjar hon med min. Är sååå himla nyfiken på hur den blir .

Pearldrop skrev 2008-05-16 15:32:09 följande:
    GME: Kari Wazz, syr hon upp hela din klänning eller gör hon ändringar? Jag skulle vilja sy upp hela.. vad går din på?Tack för tipsen ;DSnitte det är min sjätte tatuering så jag är varken rädd för smärtan (som är skön!) eller att jag ska ångra mig :)
  • GME76   080802

Snygg!

Nightingale skrev 2008-05-17 11:13:17 följande:
    www.ratemyink.com/ungefär så här, men den ska gå lite högre och snirkla igenom/runt mina kinatecken.
Svar på tråden Karlstadbrudar!!