Inlägg från: Pearldrop |Visa alla inlägg
  • Pearldrop

Karlstadbrudar!!

GME76 jättesnygg klänning! Har faktiskt tittat på den själv :) Men de blir nog inte riktigt den, jag funderar på att ta en traditionell och bara korta den.. fast jag vet itne.. S:
    förhoppnignsvis kan min systers fd svärmor hjälpa mig att sy, billigare ;) då kan de nob bli riktigt spännande! hon har sytt teaterkläder och balkläningar förut, ho nsydde för västanå teatern ett tag :)

• Pearldrop

GME76, det är verkligen en bil som får plats i handväskan med :D
    jag har tänkt korta någon av de jag har i galleriet, tror jag ;) man vet ju aldrig hur det bli i slutändan! jag är ju ute i god tid :)

• Pearldrop

hahah värdshussköka, haha då kan jag inte ha den alltså hahah, shit.. ;) vilken koppling ;) tyckte den var fin och lite gammaldags jag ;)

Jaa, vi kör ford sierra (våra två andra bilar brakade ihop så vi köpte billigaste bilen vi fick tag i..suck.. men ja gillar den faktiskt).. såå.. de brukar ju heta "tänk på miljön - skrota en ford".. å ja. .de sätmmer nog.. men den får tuta och gå så länge! de andra kostar några tusenlappar för mkt att laga, 8000 på ena och 6000 på andra.. och första är det 24 000 kvar i lån på :P

• Pearldrop

Åh, gästpresentation har jag inte tänk på! oj oj, de skulle ju kunna bli hur kul som helst!! :D

• Pearldrop

Vad jobbar ni med? Kan vara kul att veta lite mer om er ;)
    Jag läser till undersköterska i Forshaga men är klar nu i slutet av maj :) sen ska jag vara i hemtjänst i sommar ,sen får jag se. .vill gärna jobba, oavsett om det blir omsorgn, äldrevård, hemtjänst eller pers ass ;)

• Pearldrop

Night: Nej jag ska vara i Grums, på segmon :)
    Evt lite på vålbergs ht också, de tillhör ju karlstad ;)

• Pearldrop

sockerbollen lät som ett intressant jobb! jag har varit inne på att söka socinomlinjer men just nu är pluggandet lite för stor setg, snart klar usk iaf ;) en liten steg mot nånting, vad jag nu än vill bli sen :)

Mirri jo jag gillade också den svarta pga den egentligen är mer min stil :) men ja ska föröska fixa ihop min stil med nåt mer klassiskt ;)

• Pearldrop

Mirri jag har varit med där ;) Men det var mkt alternativt så som att gifta sig som cowboys lr så tyckte jag.. men de här bli liksom lite min stil.. jag är ganska omcväxlande.. just nu är jag blont å slingor typ.. å i feb var jag knallrrröd och svartsminkad ;) så jag hippar fram å tillbaks :)

• Pearldrop

eveluscious ooh skjut inte fram det för mkt ;) vi har inte bokat kyrkan än och vi ska ha borgvik där i aug *ler* kul att ha dej tillbaka!!

Nigh: skiiitsnygg tatuering!! :D *längtar ÄNNU mer efter min nu!*

När jag ändå skriver, ni råkar inte veta någon som ha rleveransklara kattungar??? min katt behöver en kompis! helst ska det vara en hane.. och röd.. ;)

• Pearldrop

Mirri - Nej vi har ingen tidning hem, jag lusläser blocket ;)

Svar på tråden Karlstadbrudar!!