Inlägg från: Pearldrop |Visa alla inlägg
  • Pearldrop

Karlstadbrudar!!

Vi2alltid-

Ja men det är flera veckor kvar på leverans eller också finns de bara honor.. eller så ärde för dyra.. jag kan inte betala 1500 för en katt nu ;)

GV-nytt kollade jag nyss, inget alls där heller :)

annars kryllar det ju av katter!

• Pearldrop

Nej nej, det behöver inte vara raskatt ;)
    gärna blandning med nån skogis, gärna långhårig, gärna röd.. men det är inga krav ;)

• Pearldrop

eveluscious japp, vi valde den mest för vi inte har nån anknytning till nån särskild kyrka och den i borgvik är ju finast ;)

det är LAA eller folkets hus vi tänkt på, folkets hus i slottsbron då ;) då har vi gångsavstånd hem med!!

Long? de har jag ingen koll på ;)

• Pearldrop

Vi2alltid ja jag satte in annons under köpes på blocket så får vi väl se! ska iväg till örebro imorgon å titta på en från katthemmet så :) men det blir ju dyrt med resor dit plus 600-800 för kattungen så.. men vi får se :)

• Pearldrop

Jaså vad tar dom för ladan då? vi har varit å tittat på den utvändigt bara nämligen..

aha nu vet jag vilken du menar, de finns en liten dansbana/lusthus-aktigt där med? där var vi å kikade en regning dag ;)

• Pearldrop

eveluscious jag komme råka förbi borgviks kyrkan hela sommaren, eftersom jag jobbar i hemtjänsten som innefattar borgvik ;) så jag kommer vara helsugen konstant!!

Synd att inte den vid long är fräschare, jag har bilder därifrån och det är.. ja,, synd :(

• Pearldrop

Jag har inte tänkt en bröllopstanke på flera dagar.. känns som man tapapt allt man tänkt på.. :S
    men men, ett år kvar..

klar med min utbildning nu! så p måndag börjar jag jobba- GÖTT
    ..lär få jobba järnet under sommaren för på hösten är de illa ställt med vik å så :(

• Pearldrop

tjoho :P

jag lever! men fullt upp nu, jobbar in pengar till bröllopet ;)
    och allt är nytt nytt nytt och jag har tusen namn och uppgifter i huvet så de finns inte plats för bröllop :)

hur har ni det? :D

• Pearldrop

Och just det ja, vad oartigt av mig att inte tacka förgratulationerna till min "examen".. tack så mycket :D

• Pearldrop

eveluscious

Grums hembygdsgård? hmm,aldrig tänkt på vart den ligger... liljedals däremot.. men den är ganska liten inomhus....

• Pearldrop

Jag och mb2 pratade litegrand igår.. om vi skulle anordna bröllops på qarvikafestivalen, en liten snabb vigsel på scen till något av de band vi vill se.. om det är möjligt, det vore kul.. men då kommer ju inga av våra släktingar/vänner vara där.. j oen del vänner såkalrt, men inte alla utvalda..

men det var en romantisk idé tyckte vi :)
    men jag tror inte det händer... det är ju knappa två veckor kvar...

• Pearldrop

eveluscious jag tror det är tredje gången jag frågat dej om Long nu... *pinsamt värre, alzheimers kanske... ;) *
    Men nu bord ejag väl förstå :D

Usch stackars alla midsommarbröllop, det är hemskt väder!!!
    Jag åker förbi kyrkan i borgvik flera gånger i veckan via jobebt och jag drömmer drömmer och drömmer ;)
    Måste boka kyrkan snart eftersom den är så populär, men vi ha rinte kommit fram till datum än så.. början av aug iaf nångång.. :S

Svar på tråden Karlstadbrudar!!