Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
God morgon!
Idag är jag hemma med sonen som har feber. Dottern fick åka taxi till skolan, så skönt att slippa åka iväg när man har en sjukling. Så idag blir det en slappardag.
God morgon!
Idag är jag hemma med sonen som har feber. Dottern fick åka taxi till skolan, så skönt att slippa åka iväg när man har en sjukling. Så idag blir det en slappardag.
Snitte - Vad skönt att det ordnar sig!
Anja - Jättefin väska, vad roligt att den fanns kvar!
Här har vi ätit frukost, varit ute med hunden, bråkat med hunden och tittat på Bolibompa halva morgonen...
De har ju "Dagens bolibompa-namnsdag" där man får skicka in namn som inte har nån namnsdag i den vanliga almanackan och det har jag och Neo gjort, han vill ju också ha namnsdag! Hoppas hans namn kommer med, då ska vi skriva upp det i vår vanliga almanacka och gratta honom varje år.
Jag är tebax!
Jag har ett strumpeband med en blå rosett på, men jag vet inte om jag ska ha det eller inte. Tycker Anjas förslag om att sy in en blå tråd i klänningen var bra, kanske ska göra det...
Men jag har varken nåt lånat, gammalt eller fått...
Hehe, ja du är ju galen, det har jag ju redan sagt. Själv har jag en galen hundvalp, som tuggar på allt han får tag på, jag blir tokig!
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-14 13:21:10 följande:
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-14 13:23:46 följande:
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-14 13:28:43 följande:
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-14 13:42:20 följande: