Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Nu har jag varit ute och gått stavgång 30 minuter och det känns i kroppen!
Nu har jag varit ute och gått stavgång 30 minuter och det känns i kroppen!
Ja, idag har det varit lugnt!
Englali - Ja, men jag kommer att vara mör i morgon! Jag kan säga att det tar bra att gå med stavar i kuperad terräng! Vi bor ju mitt i en låååång uppförsbacke, så det går inte att undvika heller. Måste köpa mig ett par riktiga skor också, håller på att få en blåsa på "trampdynan" redan!
God morgon! Åh, vilken härlig dag! Solen skiner och fåglarna kvittrar, då spelar det inte så stor roll att vi fortfarande har en halvmeter snö och att det snöar lite till och från.
Sonen är hemma idag också, så det blir en lugn dag.
Anja - Jag har heller inte gröna fingrar, men jag gillar penséer & petunior, de är vackra, finns i många färger och tom jag klarar av att hålla liv i dem!
Trist att folk inte kan OSA! Jag skulle ha ringt upp de som inte svarat om ett par dar och förhoppningsvis skäms de då! Många tänker säkert när de får inbjudan att de ska svara senare men glömmer bort det...
Nu har jag beställt ett par riktiga skor, så jag inte får skavsår när jag är ute och stavgår.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-15 12:47:02 följande:
Här har vi ätit bullar och druckit mjölk, tur att jag inte bantar.
De ringde från jobbet (landstinget) nyss och jag fick 8 arbetspass i maj, kunde fått fler men sonen fyller år en helg och sen ska vi på 40-årskalas en helg. Dessutom är det ju bara planerade ledigheter, det lär ju tillkomma sjukvikariat. Sen har jag anmält mig till resurspoolen i kommunen och där kan det nog bli en hel del pass också. Man kommer nog inte vara utan jobb många dagar, synd bara att man inte kan få nån tjänst...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-15 13:42:04 följande: