Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Gabbi
lägga dig NUUUU.. kvällen börjar ju nu.
Du är så hurtig att jag blir RÄDD ibland! Tänk nu på att sova ut lite längre imorgon så du är PIGG när dom tar dig, hehe...
Jag är ÖVERTYGAD!
Gabbi
lägga dig NUUUU.. kvällen börjar ju nu.
Du är så hurtig att jag blir RÄDD ibland! Tänk nu på att sova ut lite längre imorgon så du är PIGG när dom tar dig, hehe...
Jag är ÖVERTYGAD!
haha
japp, jag ska vårda den ömt
Vi får väl se säger jag... Du får hojta till är inne imorgon förmiddag om det INTE blir nåt
Berätta snitte, för SJUTTON...
Åh snitte vilken rolig och påhittig möhippa skitkul m färgtemat och spabehandling på golvet i en pool. Superfyndiga vänner du har... Jättebra organiserat och genomtänkt!
Ah du har lämnat in den för att få den uppfräschad till stora dagen eller? Så ska jag oxå göra men väntar lite... måste få den omrhodierad så den glänser lika fint som vigselringen
Gaaah
är det NÅGON MER ÄN JAG som är såååå trött på denna annons:
www.brollopstorget.se/Annonser/
Hur många ggr får man lägga in en annons... Eller rättare sagt HUR OFTA. Finns det inte regler för det!
Snitte
va, har du missat den!! Personen lägger ut den varje dag! Och inte bara den vita utan en färgad variant där de med nåt dataprogram gjort den rosa och ljusturkos/blå typ.
Jag råkar klicka upp den VARJE gång... Ska börja kolla noggrannare för de ändrar hela tiden titeln men där står ju eskilstuna ute i kanten. Blir aggressiv varje gång jag klickar upp den för att det är så ofta
Pumpkin
finns det något som är VETTIGARE än att surfa runt???
Ojdå, det låter illa Pumpkin!
Är det något du vill prata om, hihi...
Ja jag tänkte att du kanske kunde göra det. hihi, så antecknar jag under tiden och hmmm:ar lite
Ja ring banken och SKÄLL... Är det verkligen någon där en LÖRDAG???