• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin
    Anja: Det vore guld, kan du göra det är du snäll?
  • Anja 19 juli 2008

Hehe näää pumpkin o kkc, där går även min gräns...

• Pumpkin

Så SÖT hon är!

Men allvarligt, HUR kan barnen få tag i saxar att smita iväg med på dagis?! Jag skulle bli GALEN!

• Anja 19 juli 2008

jadu pumpkin

det är nog inte så svårt... Saxarna står ju framme! Barnen på avdelningen är ju 4-6 år.

Min dotter är ju 4 år, men VÄLDIGT BUSIG OCH UPPFINNINGRIK och hon smyger MYCKET bra

Alltså jag kan inte fatta hur hon kunnat bli sån, hehe...

Berättade jag inte hur slugt hon lurade mig och Daniel häromkvällen...

Jag nattade Emil, vi låg ohc läste, han hade läsläxa och skulle läsa x antal sidor för mig, vilket tar ett tag.

Jag hade redan nattat o stoppat om Alice i rummet bredvid, hon låg i sin säng och, trodde jag, hade redan somnat.

När jag kommer ner till daniel så sitter hon i soffan, när hon ser mig så kniper hon ihop sin lilla mun ohc spärrar upp sina ögon och plirar mot mig och man ser ett litet fniss som bubblar upp.

Jag säger med sträng röst "-vad gör du här nere" och tittar uppfordrande på daniel ohc undrar varför han LÅTIT henne sitta uppe så länge. Det var ju säkert 20 minuter! ohc hon skulle ha sovit för länge sen.

och han tittar helt förvånat på mig och säger "men hon sa ju att du hade skickat ner henne för att hon höll på att väcka Ivan"

(de sover i samma rum).

ungen har alltså tassat förbi emils dörr, där vi låg i sängen, smugit, vääääldigt tyst ner för trappan för jag borde verkligen ha hört henne! SEdan har hon sagt så här till Daniel när han frågade vad hon gjorde där nere och varför hon inte låg i sin säng.

"-mamma sa att jag skulle gå ner och sitta hos dig för Ivan har inte somnat ordentligt. Mamma sa att jag inte kan lägga mig ännu för då väcker jag honom".

Eeeeehhhh

tjejer HON ÄR FYRA ÅR. Vart ska detta leda! Eller rättare sagt. Hon är 3 år och 10 månader!

• Pumpkin

Fniss, vilken rolig liten tjej

Tycker ändå att personalen borde lite bättre koll på vassa saker som saxar, vad som helst kan hända ju (utan att försöka jaga upp nån nu).

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

jag fattar ju exakt vad du menar... har tänkt samma tanke, men just med Alice så VET jag ju så väl hur slug hon är. vill hon ej bli upptäckt så blir hon inte det. Suck...

• Anja 19 juli 2008

Hmmm jag kom på att jag snart, om typ 1,5 timme ska på utvecklingssamtal gällande min lilla prinsessa. Är alltid lite mer NERVÖS när det gäller henne. Man vet aldrig vad man får höra. Pojkarna oroar mig inte ett dugg, dom får bara lovord och höjs t skyarna, de är sååå ordentliga, rediga och duktiga och omtyckta men shit, jag blir verkligen nervös över vad jag ska få höra om vår lilla halvtokiga prinsessa.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.