• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

Anja - Haha, vad nöjd Alice ser ut, eller inte! Söt är hon i alla fall! Min tjej klippte ett stort jack i luggen, ett par veckor efter hon varit till frisören och strax innan de skulle fotograferas på dagis... Då var mamman inte så nöjd!

Fy,vad jag mår illa. Ligger i soffan och det känns som att jag ska kräkas, tänker inte röra mig ur fläcken förrän magen känns ok.

• Englali
    Pumpkin skrev 2008-04-25 22:04:26 följande:
    Englali: Vi slötittar på TV. Hade hoppats att exkollegan skulle höra av sig ikväll, men hon har väl glömt bort det igen
    Fy vad trist! Men det är väl hon+make som ni ska träffa i morgon? Brukar hon vara dålig på att höra av sig eller?

Nienna: Låter inge vidare... magsjuka??
  • Pumpkin

Är så uttråkad så jag funderar på att gå och lägga mig...

• Pumpkin
    Englali: Hon har minne som en guldfisk Får väl hoppas att hon ringer imorgon förmiddag då, eller att hon har mobilen på så att jag kan nå henne.
  • Englali
    Pumpkin skrev 2008-04-25 22:17:02 följande:
    Englali: Hon har minne som en guldfisk Får väl hoppas att hon ringer imorgon förmiddag då, eller att hon har mobilen på så att jag kan nå henne.
    Tråkigt... när man bestämt ngt liksom. Då får vi verkligen hoppas att hon har telefonen på i morgon!

Jag är också grymt uttråkad, och trött! Tror det blir sängen nu. I morgon kväll kommer ÄNTLIGEN min A hem!
    Sov så gott tjejer!
    Natti natti!
  • Brud 080524

Här var det dött!

Är precis hemkommen från min andra möhippa. Grymt seg nu!

• Englali

Brud 080524 skrev 2008-04-26 00:02:16 följande:

Här var det dött!Är precis hemkommen från min andra möhippa. Grymt seg nu!
    Härligt!! Hur var den?? Berätta... nu blir vi ju jättenyfikna
  • Pärlplattan

Gooood morning!

Vill också höra om möhippan!! (fast du kanske inte har vaknat än... )

Var ute en sväng igår, premiärutgång efter att jag kom hem - det var roligt, men jag blev trött fort... Det känns konstigt att inte orka, fast skönt att kunna säga stopp och gå hem. MEn, det var ju första gången, så med lite träning ska jag n og klara ut det också!!

Idag ska mina småsyskon komma - tror jag - ska bli roligt att träffa dem lite, de gillar att pyssla med alla mina pysselgrejer.. Nu kom de, och nu verkar det bli full fräs!!!

• Anja 19 juli 2008

godagens

igår tog jag ungarna och gick ut en sväng vid 18-tiden. Vi hamnade hos grannen (mina två klasskompisar som är sambos och har två barn ihop, varav ett är lika gammalt som Alice o går på samma dagisavdelning) och där blev det grillat, vin och jordgubbar o chips osv. Supermysigt. Barnen lekte på lekplatsen, cyklade, sparkade boll o avslutade i deras soffa med en film.

De hade dessutom köpt en hundvalp nu i veckan, och den var MYCKET poupulr och mycket busig

Nu har jag barnvakt till barnen, till kl.13.30, för jag ska storstäda tänkte jag! Har inte så mkt tid på mig nu men aaah så skönt att vara ensam lite. kan säga att vinet från igår känns idag. Jag tål ju för sjutton inte vitt vin och VET om det, så det var korkat.

Halv två ska vi vara hos grannarna igen för vi bestämde att äta lunch tillsammans idag. Ska grilla korv. Barnen tycker det ska bli jättemysigt. De är iväg nu med barnvakten på stan för att inhandla en present till Emils kompis och för att köpa lördagsgodis.

Här är helt underbart väder... Ååhhh våren är ljuvligt...

Jag vill oxå höra om möhippan

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.