• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

Pumpkin: Hur ser din förlovningsring ut då... finns det en bild kanske!?!

• Pumpkin
    20080614: Jorå, om 3 veckor ska ringarna graveras och när det är gjort får jag tillbaka den

Englali: Slår vad om att du sett den förr Men här är den iaf www.smartstep.se/shopimages/144117.jpg Fast min är ju i rödguld
  • Englali
    Pumpkin skrev 2008-04-27 18:21:56 följande:
    20080614: Jorå, om 3 veckor ska ringarna graveras och när det är gjort får jag tillbaka den Englali: Slår vad om att du sett den förr Men här är den iaf www.smartstep.se/shopimages/144117.jpg Fast min är ju i rödguld
    Japp... den hade jag sett, men den är fin. Kommer bli riktigt snyggt med en enstensring till den... toppen!
  • Pumpkin

Ja det kommer bli jättefint, provade med en enstensring igår

• Pumpkin

Och vilken sten förresten! Ooh vad det kommer att glittra på mitt finger! Cool

• Brud28

Hej!
    Imorgon är de exakt tre månader kvar till min bröllopsdag=)
    Har hittat en klänning idag, finns på min sida.
    Den är beställd och klar, kommer nog i veckan!

Nu är de också helt klart att ingen från min familj kommer på våran bröllops fest efter vigseln.
    Min familj har aldrig rktigt dragit jämt.
    Och efter bråk och tråkigheter, bestämde jag att inte bjuda dom!

Så de blir bara min smabos släkt, men de blir lika bra för de!
    Dom är underbart snälla, och vill hjälpa mig att få en perfekt dag att minnas =)

• Bellanote

Imorgon är det exakt två månader kvar för min del..

Jo det var nästan som jag trodde var ett mega stort missförstånd mellan mig och tänkta toastmasters så just nu så har vi inga toast masters alls så vet inte alls hur festen kommer att bli.. men men men.. ska prata med min svägerska för hon sa till mig att inte oroa mig utan vi ska prata om hur det blir.

• Anja 19 juli 2008

men bellanote...

jag fattar nog inte riktigt? Hur har det kunnat bli missförstånd? Du frågade och hon accepterade!? Eller?

Var gick det snett lixom? Hoppas det ordnar sig... toastmistress/master gör ju ett himla stort jobb under bröllopsfesten!

• Pumpkin

Åh så ledsen jag är nu, hittar inte det jättefina pärlarmbandet jag fick av Lasse på min 21årsdag

• Englali
    Pumpkin skrev 2008-04-27 19:55:21 följande:
    Åh så ledsen jag är nu, hittar inte det jättefina pärlarmbandet jag fick av Lasse på min 21årsdag
    Ajajaj... när hade du det sist då? Brukar vara bra att börja i den ordningen när man letar efter något.

Nu har jag precis fått reda på vilken präst vi ska vigas av och att han kommer ringa oss ang. vigselsamtal i juni, så ska vi träffas då. Sen kommer vi träffas ytterligare en gång bara någon dag innan bröllopet för ett genrep med brudföjlet. Känns jättebra att det blev den här prästen! Han är ung, rolig och inte så högtravande. Har en skön inställning tycker jag och det var han vi önskade!
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.