• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

vad blir det till middag hos er idag?

Jag har ingen fantasi och är inte sugen på varm mat så vi ska ha räkmackor...

Inte helt vanliga räkmackor utan rostat bröd med en röra som jag gör på cremefraiche, majonnäs, dill, röd rom, crabfishsticks i bitar, räkor (måste ställa mig o skala dem snart, suck så trist) och hårdkokta ägg i bitar, dekorera med några räkor, en dillkvist o en halv citronskiva. Mums

Daniel hade ätit en enorm räktårtebit till lunch på jobbet så han ska få pyttipanna *asg*

• Anja 19 juli 2008

Ja jag var ju oxå helt inne på löshår, men så sa ju frisörskan att jag absolut inte behöver det, så då kör jag på det billigaste alternativet

Men jag har oxå tänkt på att jag vill prova löshår, så det ska jag oxå göra någon gång sen har jag tänkt

• Pumpkin

Lasse ska göra lasagne idag, själv får jag äta pastasallad på jobbet...

• Anettan73

Jag funderar med på löshår. Men jag tror inte att det behövs iom den frissan jag ska ha...

Usch jag känner mig fortfarande bakis... Fattar det inte. Så mycket drack jag inte i lördags.

Pratade tidigare med henne vi hippade. Blev nästa lite rörd. För till alla sade hon att hon hade jätte roligt alla var roliga men med Anette hade jag det allra roligast. Det sade hon även till mig i telefon nu. Så ville hon förklara sig lite.. Visst jag hade kul med dom andra med men med dig hade jag roligast. Fan vad kul vi hade Anette. På köpet så var det jag o en till som gick med henne på Tåget mellan Stehag o Malmö och sålde kakor. Medan tärnorna satt med dom andra. iofs så kan jag säga att dom missade något!!!! Jag önskar att ni var med och såg det. Detta var den roligast möhippa jag varit på... Alla som tog foto ska maila mig så att jag kan göra en möhippepärm med fotna och komentarer mm. För tärnorna hade inte tid...
    Shit hon måste ha ett album ju... Så jag fick uppgiften... Och tärnorna lämnar över den... Och tar äran... Men jag tycker iofs att sånt e kul.. Har gjort sådana tidigare..

• Anja 19 juli 2008

Låter verkligen skitkul

Men vilka tärnor! Så dålig stil! Har inte TID??? Usch säger jag.

• Anja 19 juli 2008

är det något fel på weddingannouncer eller. Jag kommer inte in!

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 13:44:42 följande:

Låter verkligen skitkul Men vilka tärnor! Så dålig stil! Har inte TID??? Usch säger jag.
    JA jag blev helt chockad när en av tärnorna sade det till mig. Den ena vet jag har fullt upp 3 ungar eget catering företag mm mm.

Men när jag frågade den andra tärnan så sade hon att hon hade inte och att jag gärna fick göra det.... Det var inte det att om du kan och har tid vill du göra det. Utan jag har inte tid men du kan väl göra det. Självklart aka hon ha ett album då gör jag ett till henne. Skulle det kosta mycket att göra det så skulle jag medd så skulle jag få pengar... Sånt vet man inte... Jag e sugen på att göra det på fri hand som jag gjort tidigare. Samtidigt så e d kul och så ett fint inbundet...
  • Anja 19 juli 2008

Japp nu kom jag oxå in...

Nu har vi haft 887 besökare på vår sida. Det är rätt kul...

och 82 dagar kvar... Gulp! Det är INTE ENS tre månader!

shit pomfritt...

• Anja 19 juli 2008

Och ojojoj Anettan, ni har ju haft över 1300 besökare på er sida!!!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.